Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,49 (14%)
Discounted price*:
3,00
Purchase
Add to Wish List
ID number:616446
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma SIA “Antario” organizatoriskā struktūra un tās raksturojums    3
2.  Uzņēmuma kā sistēmas darbības raksturojums    3
3.  Lēmumu pieņemšanas procesi uzņēmumā    4
4.  Organizatoriskais veids, tā atbilstība uzņēmuma mērķiem    6
5.  Uzņēmuma darbības SVID analīze    7
6.  UZŅĒMUMA stratēģija, tā atbilstība ārējai videi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

Uzņēmuma SIA Antario stratēģija:
Lai sasniegtu uzņēmuma ilgtermiņa mērķus, SIA Antario realizē stratēģiju, kur galvenās prioritātes ir cieša sadarbība ar klientiem, kas vērsta uz produktivitātes un kvalitātes uzlabošanu, ciešāka integrācija, mērķtiecīga attīstība izvēlētājās jomās – uzņēmuma iekšējās sistēmas sakārtošanā un darbības paplašināšanā ārpus Latvijas.
Patērētāji - stratēģija ir orentēta uz patērētāju jeb pircēju, jo uzņēmuma SIA Antaro statēģija paredz ciešu sadarbību ar klientiem, kas vērsts uz produktivitātes un kvalitātes uzlabošanos.
Konkurenti – ņemot vērā, ka uzņēmuma viens no stratēgijas mērķiem ir sava tirgus paplašināšana ārpus Latvijas, tā ir atbilstoša ārējai videi, bet pastāv risks, ka konkurence palielinās arī ārpus Latvijas, kas ir ļoti iespejams, līdz ar to tam ir ļoti jāseko līdz.
Valsts likumdošana – tai ir ļoti cieša ietekme uz uzņēmuma stratēģiju, netikai Latvijas likumdošana, bet arī ārpus Latvijas. Piemēram, mainoties valstu likumdošanai, var rasties situācijas, kur mainoties kādas valsts likumdošanai tā tieši ietekmē uzņēmuma darbību, piemēram kāda valsts izstājas no Eiropas Savienības un nepieciešams kārtot vīzu, vīzas izmaksas ir augstas, līdz ar to samazinās ceļojumu pieprasījums uz konkrēto vietu.
Valsts ekonomiskais stāvoklis – ņemot vērā, ka uzņēmuma SIA Antario strātēģijā ir kvalitātes uzlabošana, darbības paplašināsana, šis netieši ietekmējošais ārējās vides faktors ir ļoti būtisks. Ja valsts vai valstu ekonomiskais stāvoklis pasliktināsies, tas var bremzēt uzņēmuma iespējas uzlabot kvalitāti un ieguldīt tajā līdzekļus, kā arī paplašināt savu darbību darbību, ne tikai iemesla dēļ, ka uzņēmumam nebūs iespēju finansiāli ieguldīt līdzekļus, gan arī klientu jeb pircēju pirkstspēja būs zema.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Tūrisma aģentūras vadības aspektu raksturojums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/616446

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register