Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:451241
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmējdarbības teorija un mārketinga stratēģijas teorētiskie pamati    9
1.1.  Uzņēmējdarbības teorija    9
1.1.1.  Uzņēmējdarbības formas    9
1.1.2.  Mazo un vidējo uzņēmumu iezīmes    12
1.1.3.  Lielo uzņēmumu iezīmes    13
1.2.  Mārketinga stratēģijas teorētiskie pamati    13
1.2.1.  Plānošana    15
1.2.2.  SVID analīze    20
1.2.3.  Mērķi    22
Extract

Uzsākot uzņēmējdarbību, jebkuram uzņēmējam ir jāizlemj, kāda tipa uzņēmums viņam būtu vispiemērotākais, t.i., jāizvēlas vispiemērotākā uzņēmējdarbības forma. Šī izvēle ir atkarīga no vairākiem faktoriem: pieejamiem resursiem, uzņēmējdarbības veida, dibinātāju skaita, esošās likumdošanas u.c. Tāpēc ļoti būtiski ir iepazīties ar katras uzņēmējdarbības formas raksturīgākajām pazīmēm.
Uzņēmējdarbība ir ilgstoša vai sistemātiska ekonomiskā darbība un kapitāla ieguldīšana, kas vērsta uz preču ražošanu, realizāciju, darbu izpildi, tirdzniecību, pakalpojumu sniegšanu nolūkā gūt peļņu (LR likums “Par uzņēmējdarbību”).
Uzņēmējdarbību var uzsākt uz tās dibinātāju pieņemto statūtu (statūtsabiedrības) vai noslēgto līgumu (līgumsabiedrības) pamata, nosakot arī uzņēmējdarbības dalībnieku tiesības un pienākumus (arī atbildību par sabiedrības saistībām), pārvaldes kārtību.
Uzņēmums tiek reģistrēts LR Uzņēmumu reģistrā. Uzņēmējdarbību Latvijā regulē likums “Par uzņēmējdarbību”, Civilkodekss un likumi par atsevišķām uzņēmējdarbības formām.
Uzņēmējsabiedrības patstāvīgi, bet uzņēmumi – uzņēmēja deleģēto pilnvaru apjomā nosaka savas darbības virzienus, ražošanas vai pārdošanas apjomu un struktūru, veic plānošanu un organizāciju, realizē produkciju (darbus, pakalpojumus), nosaka darbinieku atalgojumu.
Mazie uzņēmumi ir tirgus ekonomikas svarīgākie elementi, un tos var dibināt visās tautsaimniecības nozarēs uz jebkuras īpašuma formas bāzes un veikt jebkuru uzņēmējdarbības veidu, izņemot ar likumu aizliegtos.
Mazo uzņēmumu priekšrocība – īss celtniecības un ražošanas jaudu apguves laiks salīdzinājumā ar lielajiem uzņēmumiem, kas nodrošina lielu kapitālieguldījumu atmaksāšanos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1209402
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register