Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:689832
 
Evaluation:
Published: 21.10.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  SATURS    2
  IEVADS    3
1.  COCA-COLA VĒRTĪBAS,VĪZIJA UN MISIJA    4
1.1.  Coca-colas misija    4
1.2.  Cocacola vīzija    4
1.3.  Coca-cola vērtības    4
2.  COCA-COLA SVID ANALĪZE    6
2.1.  Coca-cola stiprās puses    6
2.2.  Coca-cola vājās puses    7
2.3.  Coca-cola iespējas    7
2.4.  Coca-cola draudi    8
  PIELIKUMS    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    10
Extract

Coca-Cola ir tirgus līderis bezalkoholisko dzērienu nozarē, Coca-Cola ir viens no slavenākajiem zīmoliem visā pasaulē. Neatkarīgi no tā, vai tās ir jūsu mājas, birojs, veikali, viesnīcas, bāri vai restorāni, Coca-Cola ir visur!
94% pasaules iedzīvotāju atpazīst zīmolu uzreiz pēc tā sarkanbaltsarkanā Coca-Cola logotipa saskaņā ar Business Insider. Vidēji katru sekundi katru dienu tiek patērēti vairāk nekā 10 000 bezalkoholisko dzērienu no Coca-Cola.
Coca-Cola 1886. gadā Atlantā izveidoja Džons Pembertons. Dažu gadu laikā Coca-Cola kļuva par atzītāko, pazīstamāko un plaši izplatīto zīmolu pasaulē. Pašlaik Džeimss Kvinsijs ir šīs mega korporācijas izpilddirektors.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register