Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:656973
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  A/S GUTTA DARBĪBAS APRAKSTS    4
2.  MĀRKETINGA VIDES UN SITUĀCIJAS ANALĪZE    5
2.1.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    5
2.1.1.  Iekšējā vide    5
2.1.2.  Ārējā mikro vide    5
2.1.3.  Ārējā makro vide    6
2.2.  NOZARES ANALĪZE    8
2.2.1.  Portera piecu spēku modelis    10
2.3.  KONKURENCES ANALĪZE    13
2.3.1.  Vispārējā konkurentu analīze    13
2.3.2.  BOSTONAS KONSULTANTU GRUPAS MATRICA    14
2.3.3.  General Electric modelis    16
2.4.  ATT. GENERAL ELECTRIC MODELIS AR KVADRANTIEM ATBILSTOŠAJĀM STRATĒĢIJĀM    17
2.4.  TIRGUS IETILPĪBAS NOVĒRTĒŠANA    17
2.5.  SVID (SWOT) ANALĪZE    18
3.  MĀRKETINGA MĒRĶI, STRATĒĢIJAS UN PROGRAMMA    22
3.1.  SEGMENTĒŠANA    22
3.2.  MĒRĶTIRGUS NOTEIKŠANA POZICIONĒŠANA    22
3.2.1.  Mērķtirgus noteikšana    24
3.2.2.  Pozicionēšana    24
3.3.  UZŅĒMUMA “VEIKSMES ATSLĒGA”    26
3.4.  PIRCĒJU RĪCĪBAS MODELIS    26
3.5.  UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA    28
3.6.  RĪCĪBAS PLĀNS MISIJAS ĪSTENOŠANAI 1 GADAM    28
  SECINĀJUMI    30
  PRIEKŠLIKUMI    31
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    32
Extract

Šajā kursa darbā tika veikta uzņēmuma A/S Gutta mārketinga vides, konkurences un nozares analīze, kā arī stratēģiju noteikšana un darbības plānošana.
Atspirdzinošu dzērienu nozarē darbojas daudz uzņēmumu, taču diezgan spilgti iezīmējas līderi, tāpēc darbā viegli pielietot tirgzinību kursa laikā apgūtās analīzes un vērtēšanas metodes.
Pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā īpaši aktuāla kļūst Latvijas uzņēmumu konkurētspēja savā, Eiropas un pasaules tirgū.
Šā darba mērķi ir noskaidrot A/S Gutta vietu, situāciju un spēku tirgū Latvijā un prognozēt tālāku uzņēmuma attīstību nākotnē.
Tirgus pētījumi veikti Latvijas tirgū, netieši pievēršot uzmanību attīstībai potenciālajā Eiropas tirgū.
Uzdevumi - ar dažādu tirgus pētīšanas metožu palīdzību konstatēt uzņēmuma vietu tirgū un vidi ap to (Bostonas Konsultantu grupas matrica, General Electric modelis, Portera piecu spēku modelis, vispārējā konkurences analīzes metode u.c.). Noskaidrot konkurences draudus, analizēt patērētāju rīcību tirgū un mārketinga vidi. Kā arī konstatēt A/S Gutta spēku, kas virza uzņēmumu uz attīstību un trūkumus, kas to kavē. Pēc situācijas novērtēšanas seko stratēģiju un rīcības plāna ieteikumi, kas uzņēmumam varētu palīdzēt novērst trūkumus un veicināt attīstību.
Darbā izmantotas matemātiskās aprēķina metodes, statistisko datu analīze, kā arī tabulas un grafiskās metodes.
Nepieciešamās informācijas iegūšanai galvenokārt izmantojām apstrādātus avotus - periodiskos izdevumus, grāmatas, A/S Gutta mājas lapu internetā, kā arī Lursoft datu bāzes materiālus (kuri ne vienmēr atspoguļoja reālo situāciju tirgū).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1190308
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register