Šajā patstāvīgajā darbā tiek apskatīts ļoti pazīstams uzņēmums „CIDO PĀRTIKAS GRUPA”. Mūsdienās katram veiksmīgi darbojošajam uzņēmumam ir jābūt savai labi attīstītai mārketinga nodaļai. Bieži vien gadās, ka uzņēmumā pietiekami neattīstot mārketingu ir grūti pārdot preci, kuras kvalitāte un cena nav nemaz sliktāka par konkurentu piedāvājumu, jo viņiem ir labāk attīstīts mārketings, tādā veidā neiegūstot preces popularitāti, vai arī viņu apsteigs konkurents, kurš tikai nesen parādījies šajā tirgū.
Līdz ar to var izdarīt secinājumus, ka līdzšinējā tirgus situācijā neviens uzņēmums nevar cerēt uz stabilu pozīciju tirgū bez rūpīgi pārdomāta mārketinga. Attīstoties tehnoloģijām un sabiedrības zināšanas līmenim, tieši mārketings kļūst par to ieroci, ar kuru var vinnēt konkurences cīņā.
Mārketings ir process, kas ietver sevī preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai ievērojot klientu vēlmes sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Šī darba galvenais mērķis ir izmantojot teorētiskās zināšanas veikt uzņēmuma „CIDO PĀRTIKAS GRUPA” mārketinga vides analīzi un situācijas analīzi.…