Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:612406
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Analīzes teorētiskā daļa    5
1.1.1.  Konkurētspējas priekšrocības radīšana un attīstīšana    5
1.1.2.  Modeļa vienotība un nedalāmība   
1.1.3.  Loma stratēģiskā vadīšanā   
1.1.4.  Resursu un prasmju audits   
1.1.5.  Vērtību ķēdes analīze   
1.1.6.  Nozares veiksmes faktori   
1.1.7.  Četri konkurētspējīgās priekšrocības elementi   
1.2.  Analīzes praktiskā daļa   
1.2.1.  SIA „Nelss Logi” vispārīgs raksturojums   
1.2.2.  Iekšējās vides raksturojums   
1.2.3.  Ārējās vides raksturojums    17
1.2.4.  SVID analīze    17
2.  Projekta daļa    19
2.1.  Vispārējs raksturojums    19
2.1.1.  Resursu analīze   
2.1.2.  Atšķirīgo prasmju uzlabošanas stratēģija   
2.1.3.  Vērtību ķēdes analīze   
2.1.4.  Konkurētspējīgās priekšrocības elementu analīze   
2.1.5.  Pārdošanas koncepcijas maiņa   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Iekšējai cilvēka pasaulei ir savs specifisks saturs, savi formēšanas un attīstības likumi, kuri daudz kur ir neatkarīgi no ārējas pasaules. Cilvēks ir pakļauts aktuālu prasību apmierināšanas loģikai un viņa uzvedība ir novedama pie reaģēšanas uz stimuliem un „dotā brīža” motīvu apmierināšanas.
Dotais studiju darbs aptver problēmu plašu spektru, kas ir saistītas ar ražošanas efektivitātes paaugstināšanu uz vispusīgas attīstības un cilvēka radošo spēku saprātīgā pielietojuma rēķina, ar viņa kvalifikācijas līmeņa paaugstināšanu, kompetenta, atbildības, iniciatīvas, ar pakļauto motivāciju.
Studiju darba mērķi ir:
1.Uzzināt, kādas ir motivācijas teorijas un ar ko tās atšķiras.
2.Izprast motivāciju teoriju galveno pamatdomu.
3.Uzzināt kāda motivācijas prakse ir SIA „Alena G.K.”.
4.Izpētīt SIA „Alena G.K.” darbinieku esošo motivāciju un piedāvāt savus risinājumus motivācijas uzlabošanai.

Studiju darba uzdevumi ir:
1.Aprakstīt un apkopot informāciju par motivācijas teorijām.
2.Ievākt informāciju par trauku mazumtirdzniecības nozāri.
3.Aptaujāt 4 darbiniekus un apkopot anketās esošo informāciju.
4.Izstrādāt motivācijas līmeņa paaugstināšanas projektu uzņēmuma darbiniekiem.1.1. Analīzes PRAKTISKĀ NOdaļa
Analīzes praktiskā nodaļā tiek veikta organizācijas darbības analīze, lai atklātu būtiskās problēmas, trūkumus, nepilnības tā darbībā no uzņēmējdarbības vadīšanas viedokļa saskaņā ar studiju darba tematu.
1.1.1. Trauku un izstrādājumu no kristāla mazumtirdzniecības nozāres raksturojums
SIA “Alena G.K.” darbojas mazumtirdzniecības luksus-trauku un juvilierizstrādājumu nozārē.
Konkurences apjoms – vietējā mēroga nelielā konkurence, jo tāda preču veida piedāvājumu Latvijas tirgū nav daudz.
5.Tirgus izaugsmes tempi: trauku mazumtirdzniecības sfērā ir nelieli, apmēram 7% gadā; izstrādājumi no kristāla – 4-5% gadā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1162299
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register