Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:894647
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes teorētiskā daļa    5
1.1.  Motivācijas būtība un teorijas    5
1.1.1.  Satura motivācijas teorijas    6
1.1.1.2.  K.Alderfera ERG teorija    7
1.1.1.3.  F.Hercberga divfaktoru teorija    7
1.1.1.4.  D.Makklelanda “pieredzes – vajadzību” teorija    8
1.1.1.5.  X un Y teorija    9
1.1.2.  Norises motivēšanas teorijas    9
1.1.2.1.  Gaidu motivēšanas teorija    9
1.1.2.2.  Taisnīguma motivēšanas teorija    10
1.1.2.3.  Raksturīgo pazīmju teorija    10
1.1.3.  Stimulēšanas motivēšanas teorija    11
1.2.  Motivācijas prakse Latvijas uzņēmumos    12
2.  Analīzes praktiskā daļa    13
2.1.  Uzņēmuma „SVA” darbības apraksts    13
2.1.1.  Uzņēmuma „SVA” vēsture un uzņēmējdarbības forma    13
2.1.2.  Darbības joma    14
2.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    16
2.3.  Līdzšinējā motivācijas prakse    19
3.  Projekta daļa    21
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Article II. Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

Pasaule mainās arvien straujāk, nesot ne tikai jaunas iespējas, bet arī jaunus sāncenšus. Pasaules tirgus ir kļuvis piesātināts un izņēmums nav arī Latvija. Šodien uzņēmumiem jārēķinās ar vissīvāko konkurenci.
Tāpēc šajā darbā tā autore apskata un izvērtē personāla nozīmīgumu jebkurā uzņēmumā. Kaut arī uzņēmuma produktīvs darbs ir atkarīgs no attīstītām tehnoloģijām, tomēr cilvēks ir tas, kas veic intelektuālo darbu. Vadītājam ir jāprot iesaistīt indivīdus komandā, lai viņu savstarpējā sadarbība nodrošinātu nepieciešamo vērtību radīšanu. Uzņēmuma personāls ir jāuzskata par sava veida investīcijām. Uzņēmuma veiksmīgai darbībai darbinieku potenciāls un zināšanas tiek uzskatītas par galvenajiem pamatnoteikumiem.
Kā kursa darba objekts tika izvēlēts uzņēmums „SVA”, kas uzraudz, pēta un izvērtē iedzīvotāju veselības stāvokli un veselības riska faktorus; koordinē sabiedrības veselības stratēģijas īstenošanu; nosaka efektīvas metodoloģijas un sabiedrības veselības prakses standartus, kā arī veicināt to ieviešanu.
Kursa darba mērķis ir izveidot uzņēmuma „SVA” darbinieku motivācijas paaugstināšanas projektu. Līdz ar to tiek izvirzīti sekojošie mērķi:
Izskatīt tādus jēdzienus, ka motivācija, motivēšana;
Apskatīt vairākas motivācija teorijas, izvērtēt tās un izvēlēties piemērotākas;
Izpētīt uzņēmuma darbības jomu, vēsturi un struktūru;
Izanalizēt esošo motivācijas sistēmu uzņēmumā;
Uzlabot esošo motivācijas struktūru ar jauniem priekšlikumiem.

Savā darbā autore izmantoja vispārējo un zinātnisko literatūru, statistikas datus, periodiskos izdevumus, interneta resursus.
Ierobežotā apjoma un informācijas pieejamības trūkuma dēļ, nav iespējams izvērtēt pilnībā esošo uzņēmumu stāvokli. Būtiskākais ierobežojums ir uzņēmumu nevēlēšanās sniegt pilnīgu un vispusēju informāciju par savu darbību. Apskatot iespējas un draudus darba autore saskaras, protams, ar dažādām problēmām, kas, galvenokārt, saistītas ar informācijas ieguvi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1200919
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register