Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:989440
Evaluation:
Published: 30.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2009.g. - 2010.g.
Extract

Analizējot kampaņas izvērtējumu, var redzēt, ka kampaņas efektivitāte lielākoties tikusi mērīta/ vērtēta, ņemot vērā ekonomiskos rādītājus. Netika veikti ne viedokļu pētījumi (rezultātu novērtējumā tas atrunāts ar to, ka pētījums neietilpa kampaņas budžeta izdevumos), ne attieksmes pētījumi pret kampaņu, līdz ar to nav zināms, cik lielā mērā tas ietekmēja konkrēto mērķauditoriju attiekmi pret konkrēto situāciju.
Kampaņas rezultāti konkrēti ir tikai finanšu jomā, savukārt, grūti izmērīt, vai kampaņas, mērķi tika sasniegti, jo tie nebija saistīti vien ar finanšu rādītāju paaugstināšanu.
Jābilst, ka rezultātu izvērtējumam trūkst konkrētības – faktu, sakitļu, rādītāju, kas atspoguļotu kampaņas efektivitāti un atdevi. Tāpat aktuāls jautājums paliek, vai mērķauditorija tika uzrunāta - vai nodotais vēstījums tika saprasts, kā saprasts, kāda ir attieksme pre to utt. Nav veikts arī konkrētu publikāciju medijos uzskaitījums un Dove zīmola parādīšanās tajos. Kopumā kampaņas novērtējums ir vājš un pilnīgi neatspoguļo reālo situāciju pēc kampaņas realizēšanas un kampaņas atdevi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register