Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:286024
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  ANALĪTISKĀ DAĻA    6
  Ārējās vides analīze, PEST    6
  Politiskie faktori    6
  Ekonomiskie faktori    7
  Sociālie un kultūras faktori    10
  Tehnoloģiju attīstība    10
  Uzņēmējdarbība Latvijā    11
  Nozares raksturojums, Portera 5 spēku modelis    12
  Konkurences raksturs    12
  Pircēju spēks    13
  Piegādātāju spēks    13
  Jaunienācēju radītie draudi    13
  Aizstājējpreču rašanās draudi    14
  Uzņēmuma raksturojums un analīze    14
  Uzņēmuma mārketinga pasākumi    16
  SVID analīze    16
  PROJEKTA DAĻA    20
  Uzņēmuma mērķa un misijas noteikšana    20
  Biznesa līmeņa stratēģijas izvēle – diferencēšanās uz kvalitāti    22
  Mārketinga pasākumu attīstīšana    23
  Reklāma internetā    24
  Reklāma video formātā televīzijā    25
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    29
Extract

Konkurence – uz ražošanas līdzekļu privātīpašumu dibinātai preču ražošanai raksturīgā cīņa starp privātiem ražotājiem par izdevīgākiem preču ražošanas un pārdošanas noteikumiem; cīņa starp kapitālistiem maksimālas peļņas iegūšanai. [17,386.lpp]
Konkurētspējīgā priekšrocība – vērtību veidojošās darbības un resursi, kas nodrošina rentabilitāti virs vidējā rentabilitātes līmeņa nozarē, spēj to saglabāt daudzu gadu garumā un ir ilgtspējīga.
Darbā tiek apskatīts uzņēmums, kas nodarbojas ar drošības līdzekļu vairumtirdzniecību un izplatīšanu. Uzņēmums ir atvēries pagājušā gada rudenī, izmantojot ekonomisko lejupslīdi, kā iespēju darboties un pelnīt.
Darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma darbību un konkurētspējas paaugstināšanas iespējas Latvijas tirgū. Autore šajā darbā raksturos uzņēmējdarbības situāciju Latvijā kā arī aprakstīs no teorētiskā aspekta konkurētspējas paaugstināšanas iespēja un izstrādās konkurētspējas paaugstināšanas projektu uzņēmumam.
Lai veiksmīgi konkurētu ar citiem ir nepieciešams aplūkot un analizēt gan sevi gan konkurentu, ir jārisina problēmas, kas radušās iepriekš vai pamanītas analīzes laikā un rezultātā.
Problēma ir sarežģīts teorētisks vai praktisks jautājums, kas jāatrisina vai jāpētī. [17,582.lpp] Problēmas nopietnību bieži vien nosaka tas, kā persona pati uztver šo situāciju. Tāpēc arī katrā gadījumā risināšana varētu būt atšķirīga. Ļoti svarīgi ir atcerēties, ka problēmu risināt nevar uzreiz, tam ir nepieciešams laiks, kaut vai tikai, lai pārdomātu jau galvā esošo problēmas risināšanas plānu.
No uzņēmuma viedokļa, pirmkārt, noteikti ir jāsaprot kas un kā darbojas tā labā, ir jāizprot darbinieki un viņu attieksme pret viņu darbu. Veiksmīgu rezultātu pamatā uzņēmumā viens no galvenajiem elementiem noteikti būs uzņēmuma darbinieki. Tāpat uzņēmumā ir noteikti jādarbojas kādai sistēmai, haosā ir daudz grūtāk sekmīgi strādāt.
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register