Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,71 (13%)
Discounted price*:
4,78
Purchase
Add to Wish List
ID number:569381
Evaluation:
Published: 07.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2005.g. - 2008.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  TIRGUS SITUĀCIJAS ANALĪZE    4
1.1.  Tirgus raksturojums un tendences    4
1.2.  Tirgus ietilpība    4
1.3.  Bostonas konsultantu grupas matrica    5
1.4.  Portera piecu spēku modelis    6
1.5.  Makrovides analīze    7
2.  KONKURENTU ANALĪZE    9
3.  PRODUKTS „ĀDAŽU ČIPSI”    13
3.1.  „Ādažu čipsi” ražotājs a/s Latfood    13
3.1.1.  A/s „Latfood” produkcija    14
3.1.2.  A/s „Latfood” SVID analīze    14
3.1.3.  Uzņēmuma a/s „Latfood” iespēju un draudu matricas    16
3.2.  Produkta dzīves cikls    18
3.3.  Produkta kvalitāte un dizains    20
3.4.  Tirgus segmentācijas analīze    20
3.4.1.  Mērķa tirgus izvēles kritēriji    21
3.4.2.  Klientu raksturojums    22
3.5.  Cena    22
3.6.  Sadale    23
3.7.  Virzīšana tirgū    24
3.8.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    26
4.  MISIJA, VĪZIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJAS    27
4.1.  Vīzija un misija    27
4.2.  Mērķi un stratēģijas    28
4.3.  Plāns stratēģijas realizēšanai    29
4.4.  Mārketinga plāns 2009.gadam    31
5.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    33
  Literatūra un avoti    34
  Pielikumi    35
Extract

5 SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
„Ādažu čipsi” pieder pasaulē un Latvijā ļoti populārai kartupeļu čipsu kategorijai. „Ādažu čipsi” produkcija Latvijas tirgū jau ir kopš 1993. gada, un ir pieejamas dažādas čipsu garšas un veidi. Produkti ir atzīti Latvijas tirgū un ieņem tajā stabilu līdera pozīciju.
Neto apgrozījums 2007. gadā bija pieaudzis par 23,7% attiecībā pret iepriekšējo gadu. Tas liecina, par uzņēmuma izaugsmi un attīstību.
Pircēju labvēlīgu attieksmi pret produktu veido arī preču zīme- Kvalitatīvs Produkts Latvija jeb “Zaļā Karotīte”, kurš ir piešķirts „Ādažu čipsi” produkcijai.
Iespējamie produkta patērētāji varētu būt cilvēki, kurš piekopj aktīvu dzīvesveidu izklaidējoties, vai tie, kam vienkārši garšo čipsi. Pārsvarā tie ir jaunieši.
A/s „Latfood” produkta „Ādažu čipsi” virzīšanai tirgū reklāmu un sabiedriskās saskares. Reklāma tiek izmantota televīzijā, presē un ārējā vidē (reklāmas stendi ielu un ceļu malās). Reklāmas plakātus var redzēt arī dažādos veikalos un arī interneta portālos.
Sekmīgi tiek realizēta produkta „Ādažu čipsi” sadale. Pārsvarā izmanto pirmā līmeņa sadales kanālu, bet produkcijas eksportam tiek izmantoti trīslīmeņu sadales kanāli. Uzņēmuma reģionālās bāzes Jēkabpilī un Saldū sekmē uzņēmuma darbības efektivitāti, jo tās nodrošina ātrāku un vieglāku produkcijas nogādi uz Latvijas attālākajām pilsētām.
Galvenie „Ādažu čipsi” konkurenti ir Frito Lay Poland (Polija) ražotie „Lays” un The Northerner (Zviedrija) ražotie „Estrella” čipsi. To galvenā priekšrocība ir zemāka cena nekā „Ādažu čipsiem”. Salīdzinot konkurentu parametrus redzams, ka „Ādažu čipsi” parametru vērtējums ir augstāks nekā vērtējums par konkurentu čipsiem. Parādoties jauniem konkurentiem, tiem būs grūti iekarot lielu tirgus daļu, jo „Ādažu čipsi” produktu dažādība ir diezgan liela, un tas ir galvenais iemesls tam, ka „Ādažu čipsi” ir tirgus līderi savā nozarē.
Tā kā uzņēmums atrodas stabilajā brieduma stadijā, tam ir nepieciešams pilnveidoties, ieviešot jaunus produktus, veidojot reklāmas kampaņas, uzlabojot ražošanas tehnoloģijas, eksportējot čipsus uz citām valstīm.
Papildus jau izstrādātajam mārketinga plānam, autoram vēl ir daži priekšlikumi, kurus nākotnē varētu realizēt, lai nostiprinātu „Ādažu čipsi” pozīcijas:
1. Iesaistīt „Ādažu čipsi” reklāmā kādu Latvijas slavenību – dziedātāju, sportistu. Tas varētu būt diezgan efektīvs pasākums, jo cilvēki vairāk uzticas produktam, ja par to stāsta kāda sabiedrībā pazīstama persona. Ja produktu reklamētu kāds sportists, tas varētu veidot patērētājos priekšstatu par čipsu nekaitīgumu veselībai.
2. Ļoti iecienīti ir kļuvuši „Mājas čipsi”, tāpēc tuvākajā nākotnē uzņēmumam būtu lietderīgi piedāvāt tirgum „Mājas čipsi” produkciju ar jaunām garšām.
3. Lai veicinātu pārdošanas apjomu, uzņēmums varētu ieviest čipsu automātus, kurus uzstādītu sabiedriskās vietās, piemēram, kur notiek dažādi pasākumi un apgrozās daudz cilvēku- Arēna Rīga, dažādi stadioni, iespējams pat augstskolas.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma "Latfood" mārketinga vides un stratēģijas analīze, darbības plānošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/569381

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register