Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:255127
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” darbības apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma darbības virzieni    4
1.3.  Īsa uzņēmuma attīstības vēsture    5
2.  Uzņēmuma „Reklāmas un mārketinga aģentūra Laiks” Mārketinga vides analīze    8
2.1.  Mārketinga vides raksturojums    8
2.1.1.  Iekšējās vides raksturojums    8
2.1.2.  Ārējās vides raksturojums    9
2.2.  Nozares analīze    12
2.2.1.  Portera piecu spēku modelis    12
2.2.2.  Iespējas un draudi    16
3.  Konkurences analīze    19
3.1.  Vispārējā konkurentu analīze    19
3.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    20
3.3.  General Electric Modelis    22
4.  SVID analīze    24
5.  Mārketinga mērķi, stratēģijas un programma    27
5.1.  Segmentēšana    27
6.  mērķa tirgus noteikšana    29
6.1.  Pozicionēšana    29
7.  Uzņēmuma misija, vīzija, mērķi un stratēģijas to sasniegšanai    32
7.4.  STRATĒĢIJAS    33
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Bibliogrāfiskais saraksts    36
Extract

Šajā studiju darbā veikta uzņēmuma SIA „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” mārketinga vides, nozares un konkurences analīze kā arī stratēģiju noteikšana un darbības plānošana.
Studiju darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” iekšējo un ārējo vidi, kā arī analizēt to ietekmējošos faktorus un pamatojoties uz šo analīzi veikt secinājumus un izvirzīt argumentētus priekšlikumus turpmākai uzņēmuma darbībai.
Mērķa sasniegšanai tiki izvirzīti šādi uzdevumi:
Izanalizēt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses;
Izanalizēt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” ārējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu uzņēmuma iespējas un draudus;
Izpētīt tirgu, kurā darbojas „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks”, tā lielumu un attīstību, lai noteiktu tā produkcijas nozīmi patērētājam;
Raksturot patērētājus, to lomu uzņēmuma attīstībā, tā rezultātā nosakot mērķa tirgu;
Izpētīt uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” konkurentus, to stratēģijas un mērķus, lai noteiktu konkurences priekšrocības vai trūkumus uzņēmuma darbībā;
Izvērtēt piegādātājus, lai noteiktu uzņēmuma „Mārketinga un reklāmas aģentūra Laiks” iespējas sekmīgi konkurēt tirgū;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veikto analīžu datus un piedāvātu jaunas idejas turpmākajai darbībai.

Pētījumā tika izmantotas statistiskās metodes: tirgus daļas aprēķināšana, salīdzināšanas metodes, mārketinga metodes: analītiskās mārketinga metodes – tirgus izpēte, praktiskās pētījuma metodes: pircēju segmentēšana, SVID analīze, Portera 5 spēku modelis, tabulas un grafiskās metodes.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register