Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:457711
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Organizācijas jeb uzņēmuma misija ir precīzi izteikts uzņēmuma pastāvēšanas pamatojums. Modernie priekšstati par uzņēmuma misiju balstās uz atziņām, kuras 20. gs. 70. gados izteica Pēters Drakers: "Uzņēmumu nenosaka tā vārds, statūti jeb dibināšanas līguma panti. То nosaka darbības misija. Tikai organizācijas misijas un nolūku skaidra definīcija dara iespējami skaidrus un reālus biznesa mērķus." Viņš pirmais identificēja uzņēmuma misiju ar to, ko tas ražo un piegādā, kā arī ar uzņēmuma darbības mērķi un jēgu.
Misija dod organizācijai stratēģisko virzību, tā nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības.
Uzņēmuma misijas veidošanos visvieglāk ir saprast, izpētot uzņēmējdarbības sākotnējo veidošanās procesu. Pašā sākumā parasti ir tikai ideju kopums par to, ka uzņēmums var izgatavot dažas preces kādai patērētāju grupai noteiktā reģionā. Ir arī zināms, kādus tehnoloģiskus procesus plānots izmantot. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1220525
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register