Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,60 (12%)
Discounted price*:
4,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:234742
Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2009.g. - 2011.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Izklaides biznesa izpēte Latvijā    6
2.  Uzņēmuma „ NABA KLAB” darbības izpēte un analīze    10
2.1.  Uzņēmuma „ NABAKLAB” statistikas datu izpēte un analīze    10
2.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina (pēc apgrozījuma izmaksu metodes)analīze    17
3.  Attīstības iespēju izpēte un iespējamo risinājumu piedāvājums    18
3.1.  Uzņēmuma „ Nabaklab” darbības virzienu produktivitāte laika periodā no 2009.-2011.g.    18
3.2.  Aptaujas analīze    20
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Extract

Secinājumi.
1. Veicot ienākumu izdevumu metodi tika secināts, ka uzņēmums „NABAKLAB” strādā ar zaudējumiem.
2. Ir iekrājies parāds piegādātājiem.
3. Visvairāk no 2009.-2011. gadam ir apmeklēti koncerti.
4. Reālie ienākuma avoti, neskaitot investorus un kreditorus, uz šo brīdi ir kluba bārs un bufete.
5. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka respondenti nebija informēti par to, ka klubā „NABAKLAB” ir pieejamas izstādes un tiešraides.
6. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka liela daļa respondentu labprāt apmeklētu klubā notiekošās izstādes un izrādes.
7. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka daļa respondentu labprāt apmeklētu klubā notiekošos lasījumus un lektorijus, ja būtu informēti par lasījumu/lektoriju tēmām un personībām, kas vada šos lasījumus/lektorijus.
8. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka lielākā daļa respondentu nebūtu ieinteresēti apmeklēt tiešraides vai mūzikas/skaņu ierakstus.
9. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka respondentiem šķiet interesanta bodīte un viņi to labprāt apmeklētu, kā arī labprāt tiktu apmeklēts bārs un bufete.
10. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka visapmeklētākie pasākumi klubā „NABAKLAB” , pēc respondentu domām, būtu koncerti.

Priekšlikumi.
1. Lai uzņēmums „NABAKLAB” nestrādātu ar zaudējumiem ir jāveic pasākumi, kas uzlabotu uzņēmuma konkurētspēju un palielinātu peļņu. Papildus pasākumu veikšanai ir jāatrod investori, kas labprāt līdzfinansētu klubu un tā idejas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,55 €
Work pack Nr. 1327043
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/234742

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register