Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:313467
 
Evaluation:
Published: 07.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma „NELSS Logi” īss apraksts    5
2.  Uzņēmuma „NELSS Logi” mērķi    6
2.1.  Līdzekļi mērķa sasniegšanai    6
3.  Produktu stratēģija    7
3.1.  Situācijas analīze    7
3.2.  Attīstības iespējas    8
4.  Klientu stratēģija    9
4.1.  Situācijas analīze    9
4.2.  Uzņēmuma klientu grupas, to īpatsvars    13
4.3.  Attīstības iespējas    16
5.  Konkurētspējas stratēģija    17
5.1.  Tirgus dalībnieku salīdzinošā analīze un attīstības prognozes    17
5.2.  Konkurentu pozicionēšana    18
5.3.  Attīstības iespējas    18
6.  Piegādātāju stratēģija    19
6.1.  Situācijas analīze    19
6.2.  Problēmas, kas saistītas ar piegādātājiem    20
6.3.  Attīstības iespējas    20
7.  Optimālās vadības struktūra    21
8.  Uzņēmuma „NELSS Logi” SVID analīze    22
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Vārds „stratēģija” radies no grieķu vārda „strategos”, kas nozīmē „ģenerālā māksla”. Mūsdienās stratēģija neapšaubāmi saglabājusies kā militārs termins, taču kopš 20.gadsimta sešdesmitajiem gadiem tas ieguvis jaunu nozīmi pilnīgi citā jomā. Vārdu „stratēģija” plaši sāka lietot organizācijas menedžmentā, ar to saprotot darbības virzienu.
Stratēģija ir organizācijas ilgtermiņu pamatmērķu un darbības virzienu noteikšana, to sasniegšanai nepieciešamo resursu izdalīšana.
Stratēģiskā plānošana ir dzīvotspējīgu savienojumu starp organizācijas ilgtermiņa mērķiem, resursiem un vides apstākļiem veidošana ar noteiktām metodēm un aktivitātēm.
Visaptverošs stratēģijas jēdziens ietver šādas sastāvdaļas.
Stratēģija ir loģisku, integrējošu un sabalansētu lēmumu sistēma. Definējot stratēģiju kā uzņēmuma lēmumu sistēmu, var uzskatīt, ka tā izriet no uzņēmuma darbības veida. To var noteikt, analizējot lēmuma pieņemšanu organizācijā un laika gaitā sasniegtos rezultātus.
Stratēģija nosaka un parāda organizācijas stratēģisko mērķi, ņemot vērā tās ilgtermiņa uzdevumus, darbības programmas un resursu izmantošanu. Šī ir viena no vecākajām un klasiskākajām stratēģijas definīcijām. Šajā gadījumā tiek minēts, ka stratēģija nosaka organizācijas ilgtermiņa mērķus, kā arī resursus, kas nepieciešami šo mērķu sasniegšanai, sadali.
Stratēģija izvēlas organizācijas darbības sfēru. Šī stratēģijas definīcijas sastāvdaļa definē, ar ko organizācija nodarbojas un ar ko tai vajadzētu nodarboties.
Stratēģija nodrošina konkurētspējīgu priekšrocību katrā organizācijas darbības nozarē, ņemot vērā iespējas un draudus ārējā vidē un organizācijas stiprās un vājās puses iekšējā vidē. Galvenais šeit ir noturīgas konkurētspējīgas priekšrocības radīšana. Lai realizētu iespējas ārējā vidē, organizācijai ir jāizmanto savas stiprās puses. Stratēģijas uzdevums nav tikai pasīvi reaģēt uz draudiem un iespējām ārējā vidē, bet nepārtraukti pārveidot organizāciju atkarībā no ārējās vides izmaiņām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register