Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:793845
 
Evaluation:
Published: 15.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Farmācijas tirgū visus produktus iedala divos veidos: jaunie- oriģinālie un ģenēriskie vai patentbrīvie medikamenti. Vadoties no produktu klasifikācijas mārketinga izpratnē, kompānijas „P” jaunais produkts „Eliquis” tiek klasificēts kā oriģināls produkts- produkts, kas līdz šim tirgū vispār nav bijis.
2. Pirms ienākšanas tirgū jaunie oriģinālie produkti farmācijā, arī „Eliquis”, iziet vairākas klīnisko izmeklējumu stadijas, kas ilgst 10 gadus. To izstrāde saistās ar ļoti augstu risku un lielām izmaksām pētniecības procesā. „Eliquis” ir ļoti dārgs produkts un tā virzīšanai tirgū ir augsta riska pakāpe un būtiskas vadīšanas problēmas.
3. „Eliquis” virzīšanai tirgū tiek izmantoti visi elementi: reklāma, tiešā pārdošana, pārdošanas veicināšana un netiešā reklāma, jeb sabiedriskās domas ietekmēšana.
4. Jaunais produkts „Eliquis” ir recepšu medikaments, tāpēc tā virzībai tirgū pastāv ierobežojumi saskaņā ar LR MK NA prasībām.
5. Reklāma publiskajā telpā jaunajam produktam „Eliquis” nav atļauta, tāpēc pacients pats nevar izdarīt izvēli to iegādāties. Lēmumu par „Eliquis” nozīmēšanu pacientam pieņem ārsts, tāpēc viņš primāri ir tas, kurš to atzīs vai nē un tikai sekundāri– pacients pats, izjūtot veselības uzlabojumu. Pacients jauno produktu var iegādāties aptiekā, uzrādot recepti. Procesā iesaistīts vēl viens starpnieks– farmaceits.
6. Visefektīvākā ir tiešā pārdošana, kas tiek realizēta ar starpniekiem- ārstiem un farmaceitiem. Tiešās pārdošanas izmaksas ir ļoti augstas, bet vēršoties tieši pie konkrēta ārsta, komunikācija ir tieša, ir iespēja noskaidrot ārsta viedokli un šaubas, reakcija ir redzama uzreiz. Kā papildinošais faktors, kas palīdz „Eliquis” virzīšanu tirgū ir pārdošanas veicināšana, nodrošinot ārstiem bezmaksas paraugus pacientiem terapijas uzsākšanai. Drošības sajūta, ka medikaments ir efektīvs un panesamība laba, palīdz viņam būt motivētam pirkt „Eliquis” pašam par savu naudu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register