Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:706376
 
Evaluation:
Published: 25.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  uzņēmuma īss apraksts    4
2.  uzņēmuma mārketinga vides analīze    5
2.1.  uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    5
2.2.  Uzņēmuma priekšrocības un trūkumi    8
2.3.  A/S Rīgas miesnieks tirgus, tirgus daļa, rentabilitāte    10
2.3.1.  Patēriņa tirgus    10
2.3.2.  Tirgus daļa    14
2.4.  A/S Rīgas Miesnieks mērķi    16
2.4.1.  Mērķu iztirzājums    16
3.  uzņēmuma ārējās vides analīze    19
3.1.  Makrovides faktori    19
3.2.  Konkurenti    21
3.3.  Starpnieki un piegādātāji    24
3.4.  SVID (SWOT) analīze    25
4.  secinājumi    27
  izmantotās literatūras saraksts    28
Extract

Savam kursa darbam „tirgus izpēte” es izvēlējos izpētīt akciju sabiedrība Rīgas Miesnieks, tā potenciālo tirgu, izvērtēt uzņēmuma iespējas tirgus aptveršanā, konkurentu apsteigšanā.
Man šī tēma ir ļoti aktuāla, jo es pats esmu šī uzņēmuma darbinieks un tas varētu būt labs ieguldījums no manas puses, lai iespējams uzlabotu tā darbību.
Darba mērķis ir pārbaudīt savas teorētiskās zināšanas un prasmi vākt un sistematizēt datus no iegūtajiem datiem veikt secinājumus.
Mans izvirzītais mērķis bija izpētīt Latvijas makro vidi, kas sevī ietver ģeogrāfiskos, klimatiskos, demogrāfiskos, ekonomiskos, politiskie tiesiskos, sociālos, kultūras, izglītības un zinātniskos faktorus, izanalizēt, kā šie faktori ietekmē uzņēmuma finansiālo darbību. Veicot izpēti tika vākti dati par pašu uzņēmumu, to iekšējo struktūru, iedzīvotāju sastāvu, bezdarba līmeni valstī, ekonomisko attīstību, likumdošanu, sociālo atšķirību, zinātniski tehniskajām iespējām un jaunajām tehnoloģijām.
Nākamais uzdevums bija izpētīt uzņēmuma mikro vidi, kas sevī ietver pircējus, piegādātājus, konkurentus, starpniekus, lai varētu precīzāk izvērtēt, kādi pasākumi uzņēmumam būtu jāveic, lai tas varētu sekmīgi attīstīties.
Nākamais posms bija iegūto datu analīze, apkopošana un izvērtēšana, lai varētu sagatavot SVID (SWOT) analīzi, kurā tiktu atspoguļoti dati par uzņēmuma stiprajām pusēm, vājajām pusēm, iespējām un draudiem.
Mans izvēlētais uzņēmums ir A/S „Rīgas Miesnieks”, (turpmāk tekstā AS RM), tā fiziskā un juridiskā adrese ir Rīgā, Atlasa iela – 7, tālr.: 7369548. Uzņēmuma darbības joma – pārtikas ražošana. Tātad uzņēmums nodarbojas ar gaļas iepirkšanu, pārstrādāšanu, apstrādi un ražošanu, kā arī ar visdažādāko gaļas produktu izstrādi un pārdošanu. Uzņēmums šobrīd pieder „HK Ruakatalo” (Somija), zem kura arī darbojas „Rakvere Lihakombinat” (Igaunija), ar kuras produkcijas izplatīšanu nodarbojas Rīgas Miesnieks Latvijas tirgū.
Uzņēmuma pašreizējais valdes priekšsēdētājs ir Toomas Koovit. Uzņēmums dibināts 1922. gadā. Tā sākotnējais nosaukums bija Bekona eksports tad mainās uz Rīgas gaļas un konservu kombināts. 1993. gadā uzņēmums pārtop par akciju sabiedrību Rīgas Miesnieks.
Pašreiz akciju sabiedrībā ir 176 štata darbavietas. Viens no svarīgākajiem A/S "Rīgas Miesnieks" mērķiem ir nodrošināt patērētājus ar garšīgu, kvalitatīvu, drošu produkciju, tāpēc uzņēmums ir sakārtojis savu ražošanu atbilstoši pasaulē atzītai kvalitātes sistēmai ISO 9001:2000 un pārtikas nekaitīguma prasībām pēc HACCP (Hazard Analyses of Critical Control Points) Dānijas standarta, kas ir stingrākais pasaulē. Šīs sistēmas uzņēmumā jau sekmīgi darbojas: to ir atzinusi neatkarīga auditoru firma.
Uzņēmuma darbības virziens ir gaļas un gaļas produktu ražošana, pārstrāde un konservēšana. Tās ir patēriņa preces, ikdienā lietojamas preces, ko pircēji parasti īpaši nepievērš uzmanību pašai precei, tās sastāvdaļām, izcelsmei u.tml. Tātad piedāvātās preces ir pārtikas preces, gaļas un tās pārstrādes produkti, t.i. svaiga, saldēta gaļa, desu izstrādājumi, gaļas un desu žāvējumi. Pircējiem piedāvātais sortiments ir vairāk kā 270 dažādi izstrādājumi. Ar gaļas konservu ražošanu uzņēmums nenodarbojas. Preču nomenklatūra un sortiments ir pietiekami optimāli, lai nebūtu produkta sortimenta pārsātinājums, kas var izraisīt peļņas samazināšanos, un arī ja sortimenta lielums ir pārāk mazs, konkurences apstākļos var zaudēt sektoru šajā jomā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register