Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:523907
 
Evaluation:
Published: 26.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Tirgus izpētes nepieciešamība uzņēmumā    5
1.1.  Tirgus izpētes būtība    5
1.2.  Tirgus izpētes metodes pamatojums    6
1.3.  Uzņēmuma tirgus raksturojums    7
2.  Uzņēmuma SIA’’Ozolāji cūkaudzētava’’ tirgus izpēte    9
2.1.  Aptaujas anketa    9
2.2.  Anketas jautājumu pamatojums    11
3.  Aptaujas rezultāti    13
3.1.  Rezultātu grafiskais attēlojums    13
3.2.  Rezultātu apkopojums    19
4.  Uzņēmuma tirgus aktivitāšu raksturojums    22
4.1.  Uzņēmuma konkurentu raksturojums    22
4.2.  Tirgus modeļa definējums    24
5.  Tirgus elementu analīze    29
5.1.  Produkts    29
5.2.  Cena    31
5.3.  Realizācija    31
5.4.  Reklāma   
  Secinājumi   
  Izmantotās literatūras saraksts   
Extract

Mārketings skar mūsu ikdienu un tam ir svarīga loma cilvēku dzīvē.
Tomēr pāreja uz tirgus ekonomikas vadīšanas principiem un metodēm nav nemaz tik vienkārša. Samērā zema iedzīvotāju maksātspēja samazina pieprasījumu pēc precēm un kavē tirgus attīstību. Mūsu tirgus vēl nav pietiekoši piesātināts ar plaša sortimenta kvalitatīviem produktiem. Tāpēc ir nepieciešams orientēties tirgus jautājumos. Ir jāzina, kas ir tirgus, kas tajā darbojas, kā tas funkcionē, kādas ir tā prasības. Zināšanas mārketingā ļauj saprātīgi uzvesties kā patērētājam arī pērkot to pašu gaļas produkciju.
Mārketinga galamērķis ir pircējs ar savām vajadzībām, tieksmēm un šaubām. Svarīgi ir paredzēt rīcību, lai izturētu konkurences cīņā par patērētājiem, kuri atšķiras cits no cita pēc vecuma, ienākuma līmeņa, izglītības, gaumes un stila. Tie nav vadāmi un kontrolējami, bet tas ir jāņem vērā, pieņemot lēmumu par to vai citu preču pārdošanu.
1. Tirgus izpētes nepieciešamība uzņēmumā
1.1. Tirgus izpētes būtība
Katra uzņēmuma tirgus mērķis ir panākt līdzsvaru starp pieprasījumu un saražotās produkcijas piedāvājumu, tas ir arī ļoti svarīgs faktors uzņēmuma SIA’’Ozolāji cūkaudzētava’’ turpmākai attīstībai. To var arī definēt par aktivitāti, kas izmainot procesus tirgū, virzīta uz patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšanu, radot ražotājam peļņu.
Uzņēmuma ir jāveido tāds produkts, kuru var pārdot, un nevis noiets tam, ko var izgatavot. Tātad ir jāparedz tāda produkta izgatavošana, par ko, pētot patērētāju vajadzības, ir zināms, ka tas var tikt pārdots.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1173849
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register