Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:491579
 
Evaluation:
Published: 09.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  DARBA PAMATDAĻA    4
1.1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.2.  MIKRO, MAKRO VIDES ANALĪZE    4
1.2.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    4
1.2.2.  Uzņēmuma ārējā vide    6
1.3.  NOZARES ANALĪZE    10
1.4.  KONKURENCES ANALĪZE    11
1.4.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    11
1.4.2.  Paplašinātā Bostonas Konsultantu grupas matrica    12
1.4.3.  General Electric modelis    14
1.5.  SVID ANALĪZE    16
2.  DARBA PAMATDAĻA    18
2.1.  SEGMENTĒŠANA    18
2.2.  MĒRĶTIRGUS NOTEIKŠANA    19
2.3.  UZŅĒMUMA “VEIKSMES ATSLĒGA”    20
2.4.  UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA    21
2.5.  RĪCĪBAS PLĀNS STRATĒĢIJAS ĪSTENOŠANAI 1 GADAM    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot šo studiju darbu, tika gūtas zināšanas par mārketinga vides un stratēģijas analīzi un darbības planošanu. Darba gaitā tika analizēts tirdzniecības uzņēmums, tika konstatēti trūkumi tā darbībā un izstrādāts plāns uzņēmuma darbības uzlabošanai. Analīzes laikā tika noskaidroti tuvākie konkurenti, konstatēti trūkumi uzņēmuma darbībā, izpētīta vide, kurā darbojas uzņēmums, tika veikta tirgus segmentācija, produktu pozicionēšana un rīcības plāna nākošajam gadam sastādīšana.
Izstrādājot studiju darbu tika konstatēti dažādi trūkumi uzņēmuma darbībā: neliels klientu skaits, vajš mārketings, zema atpazīstamība, atkarība no piegādātājiem, preču atlikumu neesamība, ekspertu un finanšu līdzekļu trūkums. Šos trūkumus varētu novērst, ieguldot naudas līdzekļus, kas varētu būt kredīts, uzņēmuma attīstībā. Ir jāpalielina uzņēmuma atpazīstamība ar reklāmas palīdzību, jāpiesaista jaunus piegādātājus, jānodarbina preču eksperti, kas varētu konsultēt klientus un pētīt cenas tirgū. Vēl jāveido vispirktāko preču atlikumi, lai ātri varētu tās piedāvāt klientiem par izdevīgām cenām.
Izstrādājot šo studiju darbu tika izstrādātsj plāns, kas dod uzņēmumam priekštatu par, to kā attīstīt uzņēmumu turpmākajā gadā. Uzlabojot katru no mārketinga kompleksa elementiem ir iespējams palielināt uzņēmuma klientu skaitu, uzlabot apkalpošanas kvalitāti, un visbeidzot gūt lielāku peļņu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1333789
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register