-
Uzņēmuma stratēģijas izvēle un realizēšana
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Analīzes daļa | 5 |
1.1. | Uzņēmējdarbības vide Latvijā | 5 |
1.2. | Auto servisa nozare | 7 |
1.3. | Uzņēmuma raksturojums | 8 |
1.3.1. | Darbaspēks | 9 |
1.3.2. | Pakalpojuma apraksts | 10 |
1.3.3. | Klienti | 10 |
1.3.4. | Piegādātāji | 11 |
1.3.5. | Konkurenti | 11 |
1.3.6. | SVID analīze | 14 |
1.4. | Uzņēmuma stratēģijas izvēle un realizēšana | 15 |
2. | Projekta daļa | 17 |
2.1. | Ēku pārveidošana | 19 |
2.2. | Brīvās teritorijas izmantošana | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi | 24 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 25 |
Secinājumi un priekšlikumi
Uzņēmējdarbības vide Latvija ir mazliet uzlabojusies kopš ekonomiskās krīzes sākšanos, tāpēc nodarboties ar uzņēmējdarbību ir ļoti grūti, it īpaši ja uzņēmums ir jauns un vēl nav iekarojis stabilu tirgus daļu. Valsts ekonomika ir nonākusi ļoti smagā situācijā un tā dēļ ļoti cieš uzņēmējdarbības nozares. Latvijas ekonomika ir nokļuvusi neapskaužamā situācijā, ja kādreiz Latvija, pateicoties straujajai izaugsmei, bija viena no līderēm dažādos rādītājos pasaulē, tad tagad, diemžēl, tā ir zaudējusi savas pozīcijas.
Valdība ik brīdi izstrādā jaunus plānus kā cīnīties ar finanšu krīzes radītajām sekām un palīdzētu sniegt atbalstu esošajiem un jaunajiem uzņēmumiem. Ar izstrādātajiem plāniem iespējams iepazīties ikvienam uzņēmējam.
Izstrādājot darbu, autors nonāk pie secinājuma, ka mūsdienu apstākļi ir ļoti smagi ikvienam iedzīvotājam, bet jo īpaši smagi šāda situācija valstī un pasaulē skar ikvienu uzņēmēju. Tāpēc ļoti svarīgi ir visu zināt par jaunākajiem notikumiem, kas saistās ar uzņēmējdarbības vides izmaiņām, tas var būt valsts likumdošanas izmaiņas, tehnoloģiskas uz zinātnes attīstība, cilvēku vēlmju un gaumju mainīšanā.
Tāpēc, lai kļūtu par stabilu uzņēmēju, un droši varētu konkurēt tirgū, kā arī iekarot jaunu tirgus daļu, ir svarīgi zināt kādus paņēmienus izmantot, kādu stratēģiju ieviest uzņēmumā, kā to realizēt un kontrolēt.
Pēc darba veikšanas ir izsecināts ka visbiežāk uzņēmuma svarīga daļa ir tā biznesa līmeņa stratēģija, tāpēc pareizi izmantojot vienu no trijām iespējamām stratēģijām – fokusēšanas, diferencēšanas un zemi cenu stratēģiju, ir iespējams veiksmīgi attīstīt savu uzņēmumu, paplašināt tirgus daļu un kļūt pārākam par savu konkurentu.
Izpētot biznesa līmeņa dotās trīs stratēģijas darba autors, analizētajam uzņēmuma ir sniedzi iespēju izvēlēties diferencēšanas stratēģiju, lai veiksmīgāk izmantotu esošos, uzņēmumam pieejamos līdzekļu, kuri, kā tika atklāts analizējot uzņēmumu, netiek aktīvi izmantoti saimnieciskajai darbībai.
Autors ir izstrādājis trīs iespējas, kurās realizējot diferencēšanās stratēģiju ir iespējams gūt papildus peļņu. Kā arī ir dota iespēja uzņēmumam kļūt pārākam par saviem konkurentiem, piedāvājot tādus pakalpojumus ko citi nesniedz.
…
Lai kvalitatīvi varētu izpētīt un izanalizēt uzņēmuma darbību, tika izmantota SVID analīze. Pēc iegūtās informācijas, tika piemeklēta stratēģija kas palīdzētu uzņēmumam nostabilizēt savu vietu tirgū. Rakstot studiju darbu, tika izmantoti vairāki literatūras avoti, kas palīdzēja iedziļināties un izprast uzņēmumu stratēģijas meklēšanu un tālāko izmantošanu. Lai izprastu Latvijas uzņēmējdarbības vidi, tika izmantoti interneta resursi, kurš dod precīzu ieskatu par esošo situāciju valstī.
- Uzņēmuma ekonomiskie rādītāji un to analīze
- Uzņēmuma statistika SIA "Getz"
- Uzņēmuma stratēģijas izvēle un realizēšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma SIA "Amatnieks” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university27
Evaluated! -
Stratēģijas izvēle un tās realizēšana uzņēmumā
Research Papers for university28
Evaluated! -
Stratēģijas izvēle un realizēšana būvniecības uzņēmumā
Research Papers for university22
-
Uzņēmuma tirgzinības stratēģijas izvēle
Research Papers for university23
Evaluated! -
Uzņēmuma SIA "RDS Teika" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university33