Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:449550
 
Evaluation:
Published: 01.07.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  UZŅĒMUMA TĒLA VEIDOŠANA JEB REPUTĀCIJAS MENEDŽMENTS    7
1.1.  Gudvila vērtības novērtējums un zīmola aizsardzība    8
1.2.  Zīmola aizsardzība    8
1.3.  Zīmola vērtības noteikšanas metodes    12
1.4.  Firmas stils    12
1.5.  Uzņēmuma reputācijas stratēģijas    14
  Notikumu mārketings – reputācijas nostiprināšanai    15
2.  SIA „KSAVERS” TĒLA NOVĒRTĒJUMS    17
2.1.  SIA „Ksavers” darbības apraksts    17
2.2.  Uzņēmuma Logo    17
2.3.  Konkurence kā reputācijas iegūšana un nostiprināšana    18
2.4.  SIA „KSAVERS” reputācijas stratēģija    21
3.  SIA „KSAVERS” ATPAZĪSTAMĪBA    22
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    30
  PIELIKUMS (anketa)    31
Extract

SECINĀJUMI
1. 2011. gadā pasaules populārākais zīmols bija Coca-Cola, aiz viņa seko IBM, Microsoft un Google, kuru zīmola vērtība pārsniedz 50 milj. ASV dolāru;
2. Pasaulē ir ļoti maz pārdodamo logo, taču ļoti veiksmīgi pārdodamo logo spēj izveidot automobīļu ražotāji;
3. Uzņēmums izmanto reputācijas stratēģiju „Produkts – mūsu lepnums”;
4. Uzņēmums neveido nekādu sakaru ar sabiedrību kā sponsorēšana, labdarība, reklāmas, atlaides, dāvanas utt.;
5. Uzņēmuma logo izveidots 2003. gadā, kad uzņēmums paplašinājās, uzbūvējot jaunu ēku un piedāvāja jaunu pakalpojumu – cilvēku izmitināšanu;
6. Izveidotais logo, neasociējas ar sabiedriskās ēdināšanas iestādi vai moteli;
7. SIA „KSAVERS” ir nozīmīgs konkurents ne tikai Jēkabpils apkārtnē, bet arī starp A6 un A12 šosejas sabiedriskās ēdināšanas iestādēm un moteļiem;
8. Uzņēmumu atpazīst 65% respondentu, no kuriem 48% ir apmeklējuši konkrētu uzņēmumu;
9. Izvēloties sabiedriskās ēdināšanas iestādi 34% gadījumos noteicošais faktors ir garša;
10. Vienā pirkuma reizē klienti atstāj no 1.50 Ls līdz pat vairāk kā 5 latu;
11. Vidējā vienā reizē atstātā summa sabiedriskās ēdināšanas iestādē ir 3.32Ls;
12. 80% gadījumos uzņēmuma logo paliek atmiņā.

PRIEKŠLIKUMI
1. Piestrādāt pie jauna logotipa izstrādāšanas vai esošā izmainīšanas, jo pirmkārt tas ir nepārdodamais logo, un otrkārt tam būtu jāasociējas ar sabiedriskās ēdināšanas iestādi un/vai motelis. Izstrādāt vairākus desmitus iespējamos variantus un izvēlēties labāko, pēc balsošanas principa ar visu uzņēmuma darbinieku kolektīvu;
2. Veidot sakarus ar sabiedrību, nopozicionējot sevi kā uzņēmumu, kas rūpējas ne tikai par saviem klientiem bet arī par piemēram bezpajumtniekiem. Vienu reizi mēnesī nodrošināt vismaz ar karstu zupu bezpajumtnieku patversmē. Par šādu labdarību parasti raksta arī presē (vietējās avīzēs), kas kalpos gan kā sava veida reklāma, gan arī gūs labas atsauces par uzņēmumu un arī cels tā prestižu.
3. Tā kā uzņēmumam nav sava saukļa, pie reizes ar logotipa nomaiņu arī jāizstrādā skaļš sauklis, kas vienmēr papildinās, logo un pacels uzņēmumu augstāk. Konkrētam uzņēmumam vislabāk ir izveidot imperatīvu vai aprakstošu saukli.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1333221
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register