Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:751905
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Uzņēmuma īss raksturojums    5
  Mārketinga vide    6
3.1.  Mārketinga iekšējā vide    7
1.1.1  Ražošanas struktūrvienības    7
1.1.2  Institucionālais menedžments    7
  Ārējās vides ietekmējošie faktori    7
1.1.3  Pircēji    7
1.1.4  Piegādātāji    7
1.1.5  Starpnieki    8
1.1.6  Konkurenti    8
1.1.7  Demogrāfiskais stāvoklis    8
1.1.8  Zinātne, Tehnoloģija, Tehnika    9
1.1.9  Ekonomiskais faktors    9
  Bostonas Konsultantu grupas matrica    10
  Portera piecu spēku modelis    11
5.1.  Konkurences intensitāti raksturo    11
5.2.  Pircēju spēku raksturo    13
5.3.  Piegādātāju spēku raksturo    13
5.4.  Potenciālo konkurentu draudus raksturo    14
5.5.  Aizstājējpreču parādīšanās draudi    14
  General Electric(MC Kinsey) modelis    15
  Vispārējā konkurences novērtēšanas metode    19
  Tirgus ietilpības novērtēšana    21
  Kopējo patērētāju skaitu noteikšana    21
  Vidējais ienākums uz vienu Latvijas iedzīvotāju    21
  Mājsaimniecības izdevumi sakariem    22
  Tirgus ietilpības aprēķināšana    22
  SVID Analīze    23
  Uzņēmums – Uzņēmums    23
  Uzņēmums – Sabiedrība    24
  Uzņēmums – Valsts    26
  Iespēju matrica    27
  Draudu matrica    27
  Segmentēšana    32
  Mērķtirgus noteikšana    33
  Uzņēmuma veiksmes atslēga    33
  Pirkuma lēmuma pieņemšanas process    34
  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    34
  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    37
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Izmantotās literatūras saraksts    41
Extract

Latvijā ir strauji samazinājusies ražošana, jo ir samazinājies lielo uzņēmumu skaits. Tā kā ir samazinājies ražošanas apjoms, aizvien lielāka nozīme valsts ekonomikā ir pakalpojumus sniedzošajiem mazajiem uzņēmumiem. Tas izskaidrojams ne tikai ar valsts ekonomikas politiku, bet arī ar kopīgām likumsakarībām, kas saistītas ar atziņu, ka lielākajā daļā pakalpojumus sniegšanas nozarēs dominē liels skaits mazo un vidējo uzņēmumu.
Pamatojot darba satura nozīmīgumu, jāpiebilst, ka tas izskaidrojams ne tikai ar uzņēmumu ārējās vides analīzes nepieciešamību, bet arī ar to, ka šajā darbā ir aplūkota tādas sabiedrības ar ierobežotu atbildību ārējā vide, kuras ekonomiskā darbība ir nepieciešama lielai daļai Latvijas fiziskajām un juridiskajām personām, jo telekomunikācija ir neatņemama valsts iedzīvotāju dzīves sastāvdaļa, un līdz ar to neatņemama ir arī nepieciešamība pēc pakalpojumiem kas ar to saistīti. Tas attiecināms kā uz juridiskām tā uz fiziskām personām.
Šajā darbā mēs vēlamies izpētīt uzņēmuma „Tele2” nākotnes iespējas. Vēlamies uzzināt, kas varētu ar šo uzņēmumu notikt tuvākajos gados. Lai šo darbu veiksmīgi uzrakstītu, vēlamies uzrakstīt dažāda veida analīzes sakarā ar pašu uzņēmumu. Mikro un makro vides analīze, nozares analīze, konkurences analīze, statistikas datu analīze – šīs ir tikai dažas no visām analīzēm, kas mums būs vajadzīgas, lai veiksmīgi novērtētu „Tele2” iespējas vai draudus tuvākajā nākotnē. Lai veiktu šīs dažādās analīzes, mums būs nepieciešami arī dažādi statistikas dati, kurus pārsvarā noteikti varēs iegūt internetā. Dažādu pētījuma metožu taisīšanā būs nepieciešamas arī grāmatās, lai zinātu kā jātaisa dažādas matricas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1121799
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register