Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:547968
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma „ Velobiķeri” apraksts    6
2.  Mārketinga vides un situācijas analīze    7
2.1.  Iekšējā vide    7
2.2.  Ārējā tiešā vide jeb mikrovide    8
2.2.1.  Piegādātāji    8
2.2.2.  Starpnieki    8
2.2.3.  Patērētāji    9
2.2.4.  Konkurenti    9
3.  Ārējā netiešā vide jeb makrovide    9
3.1.  Demogrāfiskie faktori    9
3.2.  Likumdošana    11
3.3.  Ekonomiskie faktori    11
3.4.  Ģeogrāfiskie faktori    11
3.5.  Valsts sociālā un kultūras vide    11
3.6.  Valsts politika    12
4.  Nozares analīze    12
4.1.  Statistikas datu analīze    12
4.2.  Portera piecu spēku modelis    13
5.  Konkurences analīze    17
5.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    17
5.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    18
5.3.  General Electric modelis    19
5.3.  attēls.General Electric modelis    20
5.4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    20
5.5.  SVID analīze    21
5.6.  Ārējās vides iespēju un draudu analīzes    27
5.6.1.  Uzņēmums – uzņēmums    27
5.6.2.  Uzņēmums – sabiedrība    27
5.6.3.  Uzņēmums – valsts    28
5.7.  Segmentēšana    30
5.8.  Mērķa tirgus noteikšana    31
5.9.  Pozicionēšana    31
6.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    33
7.  Pircēju rīcības modelis    35
8.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    36
9.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    38
10.  Secinājumi    39
11.  Izmantotā literatūra    41
Extract

Studiju darba temats šobrīd ir aktuāls, jo, lai sekmīgi vadītu uzņēmumu, ir jāspēj plānot uzņēmuma darbību, izpētīt uzņēmuma vidi, noteikt stiprās un vājās puses, konkurentu spējas. Jāmeklē iespējas visefektīvāk apmierināt cilvēku vajadzības un gūt maksimālu peļņu. Un arī, lai klientu piesaistītu, uzņēmumam ir jābūt konkurētspējīgam, ar saprotošiem darbiniekiem, un jāspēj sekot līdz jaunākajām tendencēm. Lai uzņēmējs sekmīgi darbotos, tam ir jābūt labi informētam, zinošam, un ar skaidru nākotnes vīziju.
Studiju darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „Velobiķeri” iekšējo un ārējo vidi, izanalizēt to ietekmējošos faktorus, tā rezultātā veidot secinājums un priekšlikumus uzņēmuma turpmākajai darbībai un attīstībai, kā arī secināt šī brīža kļūdas.

Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:

Analizēt uzņēmuma „Velobiķeri” iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējamos draudus;
Izpētīt uzņēmuma „Velobiķeri” tirgu, tā lielumu un attīstību, lai noteiktu tālākas vadlīnijas;
Izrēķināt kopējo tirgus ietilpību, lai noteiktu nozares apjomus;
Raksturot pircējus, to lomu uzņēmuma attīstībā, tā rezultātā nosakot mērķa tirgu;
Izpētīt uzņēmuma “Velobiķeri” konkurentus, to mērķus, stratēģijas, plusus un mīnusus;
Izanalizēt uzņēmuma starpniekus un piegādātājus, lai noteiktu uzņēmuma “ Velobiķeri” iespējas sekmīgi konkurēt tirgū;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veikto analīžu datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai.

Pētījumā tika izmantotas statistiskās metodes: tirgus daļas aprēķināšana; GE Modelis, Bostonas Konsultantu grupas matrica, kā arī praktiskās pētījuma metodes: pircēju segmentēšana, SVID analīze, Portera 5 spēku modelis; tabulas un grafiskās metodes.
Studiju darbs ir ierobežots vienā preču kategorijā – uzņēmuma „Velobiķeri” tirgotie velosipēdi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1134115
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register