Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Uzņēmuma "X" darbinieku apmierinātība ar izaugsmes iespējam un savstarpējam attiecībām kolektīvā

     

    Research Papers35 Sociology

6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:811966
 
Evaluation:
Published: 11.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Pētījuma metodoloģija    7
1.1.  Darbinieku apmierinātības definēšana    7
1.2.  Ieskats darbinieku apmierinātības problēmu izpētē    8
1.3.  Frederika Hercberga divu faktoru teorija    9
1.4.  Pētījuma metodes    11
1.6.  Datu apstrādes procedūra    12
2.  Anketēšanas rezultātu apkopojuma analīze    14
2.1.  Pētāma objekta īss raksturojums un pētījuma mērķgrupa    14
2.2.  Savstarpējas attiecības ar kolēģiem un uzņēmuma vadītājiem    16
2.3.  Izaugsmes iespējas    19
2.4.  Hercberga faktoru vērtējumu kopsavilkums    22
  Secinājumi un ieteikumi    24
  Izmantota literatūras un avotu saraksts    25
  Pielikumi    26
Extract

SECINĀJUMI UN IETEIKUMI
1. Līdz šīm pasaulē ir veikti daudzi darbinieku apmierinātības ar darbu pētījumi par visādam tēmām, taču pētījumi, kas ir veikti par banku darbinieku apmierinātību parasti netiek publicēti.
2. Atbilstoši Frederika Hercberga teorijai darbinieku apmierinātība ar darbu ir atvasinājums no panākumiem, darba kā tāda, atbildības līmeņa un izaugsmes iespējam un to ietekmē divi faktori: motivātori (panākumi, atzinība un atbildība, izaugsmes iespējas) un higiēnas faktori (uzņēmuma politika, darba apstākļi, atalgojums, savstarpējas attiecības ar kolēģiem un uzņēmuma vadītājiem, darba kontroles līmenis).
3. Uzņēmuma „X” darbinieki vienlīdz augsti novērtē izaugsmes iespējas un savstarpējas attiecības ar kolēģiem un uzņēmuma vadītājiem, būtiskas atšķirības starp dažādu struktūrvienību darbinieku vērtējumiem nav novērojamas.
4. Uzņēmuma „X” darbinieki ir apmierināti ar savu darbu, kas nozīmē, ka viņiem ir augsts darba ražīgums un viņi neplāno pārtraukt darba attiecības ar uzņēmumu.
5. Lai varētu pilnībā izvērtēt cik uzņēmuma „X” darbinieki ir apmierināti ar darbu kopumā ir vērts izpētīt visus Hrecberga teorijas 8 apmierinātības faktorus.
6. Nākotne šo pētījumu varētu paplašināt organizējot intervijas ar personāla nodaļas darbiniekiem, ka arī izpētot tādus uzņēmuma statistiskus radītājus, ka darba kavējumi, personāla maiņas biežums u.c.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1307711
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register