Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Uzņēmuma "X" mārketinga stratēģijas izpēte-
Uzņēmuma "X" mārketinga stratēģijas izpēte
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1.1. | Mārketinga stratēģija un tās ietekmējošie faktori | 6 |
1.2. | Globālais mārketings | 7 |
1.3. | Uzņēmuma iekšējās vides teorētiskais apskats | 11 |
2. | Uzņēmuma AS „G4S Latvia” raksturojums | 23 |
2.1. | Uzņēmuma ārējās vides stratēģiskā analīze | 25 |
2.1.1. | Netiešie ārējās vides faktori | 25 |
2.1.2. | Tiešie ārējās vides faktori | 28 |
2.2. | Uzņēmuma iekšējās vides stratēģiskā analīze | 30 |
3. | AS „G4S” Latvia mārketinga vadīšana | 36 |
3.1. | Uzņēmuma globālo stratēģiju vadīšana | 39 |
Secinājumi un priekšlikumi | 42 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 44 |
IEVADS
Mūsdienās ir liela nozīme mārketingam, lai uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir nozīmīgs uzņēmumiem arī, lai veiksmīgi spētu piesaistīt jaunus pircējus un noturēt esošos, kas nebūt nav viegls uzdevums mūsdienu situācijā, kad konkurentu ir daudz un katrs piedāvā kaut ko īpašu un cenšas noturēt savus pircējus tikai pie sevis, izstrādājot dažādas mārketinga aktivitātes.
Mārketings ir kļuvis Latvijā par nozīmīgu biznesa ieroci, kas arī sevi veiksmīgi pierāda praksē ne tikai teorijā. Bet vēl joprojām ir tādi uzņēmumi, kas mārketingam nepiešķir nepieciešamos līdzekļus un uzmanību.
Tagadējos tirgus apstākļos neviena organizācija, uzņēmums un firma nespēj sekmīgi darboties un veiksmīgi konkurēt neapzinoties savu lomu tirgū nezinot konkrētus mērķus un veidus kā tos sasniegt.
Uzņēmumam, precīzāk, tā vadītājam ir jāmāk analizēt apkārtējos apstākļus, lai noteiktu esošos vai iespējamos draudus vai iespējas. Ir jāzina, kā visefektīvāk izmantot radušos iespēju, kā rīkoties, lai maksimāli mazinātu draudus, proti, kur, kad un kādu mārketinga stratēģiju izvēlēties.
Lai tiktu pēc iespējas vairāk parādītas iespējamās mārketinga stratēģijas, tie veikt sekojoši uzdevumi:
1) parādītas produkta(-u)/pakalpojuma mārketinga stratēģijas atkarībā no dzīves cikla,
2) parādītas uzņēmuma mārketinga stratēģijas atkarībā no uzņēmuma pozīcijas tirgū,
3) konspektīvi analizēts, kādā situācijā kādas mārketinga stratēģijas ir/nav iespējams pielietot,
4) ieteikts, kādā situācijā, kura mārketinga stratēģija ir piemērotākā.
Iepriekšminētās stratēģijas– uzņēmuma tirgus pozīciju mārketinga stratēģijas un preces dzīves cikla mārketinga stratēģijas- tiek apskatītas detalizētāks un var tikt uzskatītas par vissvarīgākajām, jo:
1) Katrai precei ir savs dzīves cikls un bez preces/pakalpojuma nevar pastāvēt neviens uzņēmums, tātad nebūs arī nepieciešamība pēc mārketinga stratēģijām.
2) Jebkuram uzņēmumam, organizācijai un firmai ir sava pozīcija tirgū (līdera, pretendenta uz līdera pozīciju un nišas apguvēja).
1. MĀRKETINGA JĒDZIENS UN TĀ IZPRATNE
No sākuma noskaidrosim, kas ir mārketings. Pēc F. Kotlera domām mārketings ir cilvēku darbības veids, kas ir virzīts uz pircēju vēlmju un vajadzību apmierināšanu . Šim viedoklim var piekrist, jo visas mārketinga darbības ir tiešām virzītas uz pircēju vai patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšanu.
Termins “mārketings” ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20.gadsimtu mijā un burtiskā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Latviski “tirgzinības” vai “tirgvedība” tomēr īsti nespēj aizstāt vārdu “mārketings”, jo nepelnīti sašaurina mārketinga jomu.
…
Mūsdienās ir liela nozīme mārketingam, lai uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Mārketings ir nozīmīgs uzņēmumiem arī, lai veiksmīgi spētu piesaistīt jaunus pircējus un noturēt esošos, kas nebūt nav viegls uzdevums mūsdienu situācijā, kad konkurentu ir daudz un katrs piedāvā kaut ko īpašu un cenšas noturēt savus pircējus tikai pie sevis, izstrādājot dažādas mārketinga aktivitātes. Mārketings ir kļuvis Latvijā par nozīmīgu biznesa ieroci, kas arī sevi veiksmīgi pierāda praksē ne tikai teorijā. Bet vēl joprojām ir tādi uzņēmumi, kas mārketingam nepiešķir nepieciešamos līdzekļus un uzmanību. Tagadējos tirgus apstākļos neviena organizācija, uzņēmums un firma nespēj sekmīgi darboties un veiksmīgi konkurēt neapzinoties savu lomu tirgū nezinot konkrētus mērķus un veidus kā tos sasniegt. Uzņēmumam, precīzāk, tā vadītājam ir jāmāk analizēt apkārtējos apstākļus, lai noteiktu esošos vai iespējamos draudus vai iespējas. Ir jāzina, kā visefektīvāk izmantot radušos iespēju, kā rīkoties, lai maksimāli mazinātu draudus, proti, kur, kad un kādu mārketinga stratēģiju izvēlēties.
- Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā
- Uzņēmuma "Bite Latvija" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
- Uzņēmuma "X" mārketinga stratēģijas izpēte
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Savstarpējo attiecību mārketinga loma klientu piesaistē
Research Papers for university18
-
Uzņēmuma finansiālā stāvokļa noteikšana un analīze
Research Papers for university16
-
Pircēju uzvedību ietekmējošo faktoru izpēte a/s "Hansabanka"
Research Papers for university21
-
A/s "Drogas" mārketinga stratēģija
Research Papers for university32
-
Mārketinga koncepcijas attīstība
Research Papers for university9