Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:424672
 
Evaluation:
Published: 08.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma apraksts    4
  Uzņēmuma organizatoriskā shēma    4
  Cenu noteikšanas metode un politika    5
  Konkurences un konkurētspējas jēdzienu analīze    10
  Konkurence un tās veidi    10
  Konkurētspēja, tās būtība    13
  Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības kā pamats konkurētspējas nodrošināšanai    15
  Stratēģijas izstrādes teorētiskie aspekti    16
  Stratēģijas nepieciešamība uzņēmumā    16
  Stratēģiskais mārketings    16
  Stratēģijas plānošanas process    18
  Konkurences vide un mārketinga stratēģijas    19
  Matrica „Nozares pievilcības – konkurences pozīcijas”    19
  Nozares pievilcības vērtējums Baltijā    20
  Nozares pievilcības vērtējums Eiropā    22
  Uzņēmuma konkurētspējas ietekmējošie faktori    23
  Konkurences Profila Matrica (CPM)    29
  Ansofa matrica    33
  Stratēģijas izvēle ir atkarīga no uzņēmuma resursiem un gatavības riskēt    33
  Valsts pievilcības- kompānijas konkurētspējas” matrica    34
  Uzņēmuma SVID analīze    37
  Uzņēmuma vājo un stipro pušu esošais un vēlamais novērtējums pēc dažādiem kritērijiem    38
  Uzņēmuma pozīcijas vērtējums ārējā vidē (iespējas draudi)    39
  VRIO matrica    39
  Priekšlikumi un secinājumi    41
Extract

Priekšlikumi un secinājumi
1. Uzsākot pētījumu, tika izvirzīts jautājums – vai uzņēmuma konkurētspējas noteikšanā izmantotie vairāku stratēģiskās analīzes veidu priekšrocības spēj radīt reālajai dzīvei pielietojamāku attīstības stratēģiju. Beidzot pētījumu, tam tika iegūts apstiprinājums. Katrs stratēģiskās analīzes veids uz uzņēmumu un tā darbību liek paraudzīties no nedaudz savādāka skatupunkta. Tāpat atsevišķi analīzē izmantotie modeļi var kalpot par instrumentu citas analīzē iegūtās informācijas apstrādei. Līdz ar to – jo smalkāk tiek analizēts uzņēmums, jo precīzāk var izstrādāt tā turpmākās attīstības stratēģiju, jo uzņēmuma mērķi var tikt plānoti realizējamāki nekā tad, ja uzņēmums un tā darbība tiek apskatīti virspusējā līmenī.
2. Lai uzlabotu vairākus finanšu rādītājus, uzņēmumam „X” vēl straujāk ir jāsamazina krājumu apjoms, kas deflācijas ietekmē kļūst dārgāki un līdz ar to grūtāk realizējamāki. Lai arī uzņēmumam ir noslēgti ilgtermiņa sadarbības līgumi ar piegādātājiem, ir nepieciešams pārskatīt to nosacījumus, piemēram, samazināt piegādes apjomus un/vai mainīt piegādāto preču partiju saturu – t.i., uzņēmumam nepieciešams procentuāli vairāk pārdot rezerves detaļas nevis jaunas preces (to liek pašreizējā ekonomiskā situācija un pieprasījums).
3. Uzņēmums visām savām importētajām precēm piedāvā 2 gadu garantijas remontu pie nosacījumiem, kuri ir minēti garantijas talonā. Tā kā šāds pakalpojums tiek piedāvāts uzņēmums ir izveidojies nelielu servisa centru, kurā darbojās viens cilvēks. Izpētot servisa centra darbinieka darbu tika konstatētas nepilnības, kuras nepieciešams pārstrādāt. Ir jāizstrādā „X” noliktava, kurā attiecīgo produktu krājumi tiek izmantoti kā rezerves daļas servisa centram. Izveidojot šādu noliktavu tiks uzlabot servisa centra darbība. Jāpalielina servisa centra darbinieku skaits, kā arī jānosaka sezonālo preču prioritāšu apkalpošana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register