Research Papers
Business and Law
Tourism, Traveling
Uzņēmuma "X tūrisma aģentūra" saimnieciskās darbības analīze-
Uzņēmuma "X tūrisma aģentūra" saimnieciskās darbības analīze
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
1. | Uzņēmuma finansiāli – saimnieciskās darbības teorētiskie un metodoloģiskie aspekti | |
1.1. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīzes efektivitātes saturs, uzdevumi un principi | |
1.2. | Finanšu analīzes informatīva bāze | |
2. | Uzņēmuma vispārējs apraksts un darbības raksturojums | |
2.1. | Uzņēmuma SIA „tūrisma aģentūra” raksturojums | |
2.2. | Uzņēmuma ražošanas faktori | |
2.2.1. | Organizatoriskas struktūras un personāla analīze | |
2.2.2. | Darba un darba samaksas analīze | |
2.2.3. | Uzņēmuma materiāltehniskā bāze, iekārtu modernizācijas pakāpe | |
2.2.4. | Uzņēmuma informācijas resursi | |
2.3. | Tehnoloģiskais process uzņēmumā, pakalpojumu sniegšana un virzīšana | |
2.3.1. | Uzņēmuma « tūrisma aģentūra » pakalpojumi | |
2.3.2. | Uzņēmuma « tūrisma aģentūra » cenu veidošanās | |
2.4. | Uzņēmuma konkurences vide | |
2.5. | Iekšējās un ārējās kontroles process uzņēmumā | |
3. | Uzņēmuma finansu analīze | |
3.1. | Bilances analīze | |
3.2. | Peļņas vai zaudējuma aprēķina analīze | |
3.3. | Uzņēmuma likviditātes analīze | |
3.4. | Kapitāla struktūras analīze | |
3.5. | Lietišķās aktivitātes radītāji | |
3.6. | Uzņēmuma rentabilitātes rādītāji | |
3.7. | Uzņēmuma « tūrisma aģentūra » SVID analīze | |
4. | Veidi, kā uzlabot uzņēmuma SIA “ tūrisma aģentūra” saimniecisko darbību |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Galvenie secinājumi par paveikto darbu:
1. Uzņēmuma iekšējas vides izpēte, parādīja, ka vadība nevērtē katra menedžera darbu individuāli, nosakot darba samaksas likmi, samērā ar darba stāžu uzņēmumā, neatkarīgi no sasniegtajiem rezultātiem, kas negatīvi ietekmē pārdošanas pakalpojumu kvalitāti.
2. SVID analīze liecina, ka uzņēmuma stiprās puses ir tā personāla augstais kvalifikācijas līmenis, teicama pakalpojumu kvalitāte, konkurētspējīgas cenas, plaša ekskursiju sortiments. Vājās puses – neliels samazinājums pieprasījumā pēc tūrisma pakalpojumiem, reti veikta tirgus izpēte, zema motivācija darbiniekiem.
3. Cenu stratēģija ir balstīta uz maksimālas peļņas gūšanu un tirgus daļu saglabāšanu. Kompānija « tūrisma aģentūra » sasniedz savus pakalpojumu konkurētspēju, nosakot cenu uz dažiem tūrēm, zemākas par konkurentu cenām, piedāvājot plašas ekskursijas programmas, augsta līmeņa kvalitāti un ātrumu, klientu apkalpošanā
4. Pakalpojuma pārdošanas veicināšanai, « tūrisma aģentūra » izmanto reklāmu presē, māja-lapu internetā, īpašus piedāvājumus klientiem, ceļojumu 5% atlaide, dalība izstādēs, katalogu un brošūru izplatīšana, uzņēmuma darbiniekiem regulāri tiek rīkotas mācību ekskursijas un prezentācijas. Reklāma ceļojumu aģentūra « tūrisma aģentūra ", nav pietiekami efektīva: uzņēmums absolūti neizmanto radio vai televīzijas reklāmu.
5. Veicot vertikālo un horizontālo analīzi. var secināt, ka finansiālais stāvoklis uzņēmumā ir stabils: pamatojoties uz vertikālo un horizontālo analīzi, atklājas, pašu kapitāla palielinājums, neliels pieaugums debitoru parādā, samazinās ilgtermiņa kreditori.
6. Augstākais apgrozījums debitoru parādiem uzņēmumam bija 2009. gadā - 7,10 reizes, 2010. gadā koeficients samazinājās līdz 0,23. Tas bija rezultāts ne pārāk aktīvai un neefektīvai uzņēmuma darbībai, parādu atgūšanā.
Uzņēmums " tūrisma aģentūra ", dod iespēju pastāvīgajiem klientiem, maksājumu atlikšanu līdz pat 2 mēnešiem. Labākais rādītājs debitoru atmaksas termiņā bija 2009. gadā - 51,38 dienas. Tas ir saistīts ar to, ka ar jauniem pircējiem uzņēmums strādā ar priekšapmaksu.
Finanšu cikla ilgumam ir negatīva vērtība, kas nozīmē, ka uzņēmums maksā pēc rēķiniem, pirms saņēmusi samaksu no klientiem.
7. Uzņēmumam « tūrisma aģentūra » 2008. gadā nav stabilu rādītāju finanšu stabilitātei. Uzņēmuma finansējums ir galvenokārt caur aizņēmumiem. Bet kopš 2009.gada var redzēt finansējuma koeficienta uzlabošanās, tas ir, uzņēmums sāk finansēties no saviem kapitāla avotiem.
…
Ievads 1. Uzņēmuma finansiāli – saimnieciskās darbības teorētiskie un metodoloģiskie aspekti… 1.1. Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīzes efektivitātes saturs, uzdevumi un principi 1.2. Finanšu analīzes informatīva bāze 2. Uzņēmuma vispārējs apraksts un darbības raksturojums 2.1. Uzņēmuma SIA „tūrisma aģentūra” raksturojums 2.2. Uzņēmuma ražošanas faktori 2.2.1. Organizatoriskas struktūras un personāla analīze 2.2.2. Darba un darba samaksas analīze 2.2.3. Uzņēmuma materiāltehniskā bāze, iekārtu modernizācijas pakāpe 2.2.4 Uzņēmuma informācijas resursi 2.3. Tehnoloģiskais process uzņēmumā, pakalpojumu sniegšana un virzīšana 2.3.1. Uzņēmuma « tūrisma aģentūra » pakalpojumi 2.3.2. Uzņēmuma « tūrisma aģentūra » cenu veidošanās 2.4. Uzņēmuma konkurences vide 2.5. Iekšējās un ārējās kontroles process uzņēmumā 3. Uzņēmuma finansu analīze 3.1. Bilances analīze 3.2. Peļņas vai zaudējuma aprēķina analīze 3.3. Uzņēmuma likviditātes analīze… 3.4. Kapitāla struktūras analīze 3.5. Lietišķās aktivitātes radītāji. 3.6. Uzņēmuma rentabilitātes rādītāji 3.7. Uzņēmuma « tūrisma aģentūra » SVID analīze 4. Veidi, kā uzlabot uzņēmuma SIA “ tūrisma aģentūra” saimniecisko darbību. Secinājumi un priekšlikumi
- Kvalitātes nozīme uzņēmumā
- Uzņēmuma "X tūrisma aģentūra" saimnieciskās darbības analīze
- Uzņēmuma menedžments
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma menedžments
Research Papers for secondary school6
-
Kvalitātes nozīme uzņēmumā
Research Papers for secondary school11
-
Uzņēmuma dibināšana
Research Papers for secondary school5
-
Peronāla funkcijas uzņēmumā
Research Papers for secondary school10
-
Sabiedriskās ēdināšanas un tirdzniecības uzņēmuma "X" vadības stratēģija
Research Papers for secondary school6