Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:953356
 
Evaluation:
Published: 13.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cilvēka sociālās vajadzības un vadības pamatprincipi (paņēmieni)    5
  Cilvēka sociālās vajadzības    5
1.1.  Vadības pamatprincipi (paņēmieni)    5
2.  Vadītāja prasmes, spējas, vadīšanas metodes (stili) un saskarsmes funkcijas    7
3.  Secinājumi par D.Kārnegī grāmatas “Kā iegūt draugus un ietekmēt cilvēkus” padomiem vadītājiem    10
4.  Nobeigums    12
  Izmantota literatūra un avotu saraksts    14
Extract

Ir svarīgi, lai jebkurā organizācijā vai uzņēmumā, neatkarīgi no to specializācijas un darbības nozares, tiktu realizēta efektīva un profesionāla tā vadīšana jebkurā vadības nozarē (finanšu un resursu pārvaldība, cilvēku vadīšana). Tādā veidā uzņēmums un organizācija nodrošina, lai tas ir konkurētspējīgs mūsdienu tirgus ekonomikas apstākļos, un sniegtie pakalpojumi vai produkti apmierinātu patērētāju vajadzības.
Viens no efektīvas darbības nosacījumiem ir atbilstošu pamatprincipu un paņēmienu pielietošana vadot uzņēmumu un cilvēkus tajā. Ne mazāk svarīgi ir atbilstoša vadītājā esamība, tā profesionālās spējas, rakstura īpašības un, protams, arī saskarsmes un komunikācijas prasmju pielietošana, vadot cilvēkus. Tas nav viegls uzdevums, zinot, ka katrs no mums ir indivīds ar dažādām rakstura īpašībām, atšķirīgām vajadzībām un interesēm. Ja uzņēmumā var panākt pēc iespējas lielāku saliedētības pakāpi, pašatdevi veicot atsevišķus pienākumus vai uzdevumus, un apvienot cilvēkus kopēju mērķu sasniegšanai, tad panākumi būs praktiski vienmēr. Lai to visu panāktu ir svarīga loma saskarsmei kopumā, cilvēka sociālo vajadzību apmierināšanai, katra indivīda līmenī un arī grupas ietvaros.
Kopumā nepastāv vienotu, pareizu vai nepareizu cilvēku, vai uzņēmumu vadīšanas stilu, taču pastāv noteikti pamatprincipi un paņēmieni, kurus var izmantot ņemot vērā konkrētās saskarsmes situācijas un pielietot atbilstoši konkrēta uzņēmuma vajadzībām, lai nodrošinātu tā sekmīgu, efektīvu un profesionālu vadību. Ne mazāk svarīgs ir fakts, ka atbilstoša saskarsme palīdz novērst konfliktus, risināt problēmas, kurās cilvēks var nonākt.
No personiskās pieredzes skatoties, uzņēmuma vadīšana ir sava veida „māksla”, kur saskarsme un komunikācija ar cilvēkiem ieņem nozīmīgi lomu. Parasti nepietiek tikai ar apstākli vien, ka esi profesionāls konkrētas nozares speciālists, esi ieguvis zinātniskos grādus. Patstāvīgi ir jāpilnveido vispārējās saskarsmes prasmes un vadītāja īpašības. Tāpat arī ņemot vērā mūsdienu tehnoloģiju attīstību (internets, e-pasts, mobilie telefoni u. c.) un šo tehnoloģiju lietotāju skaita palielināšanos uzņēmumos, jāatzīst, kā notikusi tādā kā „atsvešināšanās”, kuras rezultātā mazinās tiešā saskarsme un savstarpēja komunikācija. Mēs izmantojam arvien vairāk netiešos komunikācijas veidus. Cilvēki var strādāt vienā uzņēmumā un blakus kabinetos vairākus gadus, bet nav ne reizi tikušies.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register