Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:181478
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA PLĀNOŠANA    4
2.  UZŅĒMUMA PRODUKTU REKLĀMA    5
2.1.  REKLĀMAS PLĀNOŠANA    6
2.2.  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS LĪDZEKĻI    8
2.3.  REKLĀMAS MĒRĶIS    9
2.4.  REKLĀMAS TEKSTA IZSTRĀDĀŠANAS PRINCIPI    10
2.5.  UZŅĒMUMA ,,SUMBRS” REKLĀMA    11
2.6.  UZŅĒMUMA REKLĀMAS VĒRTĒJUMS    12
3.  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTE    14
3.1.  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTES MĒRĪŠANAS METODES    15
3.2.  KOMUNIKATĪVĀ METODE    16
3.3.  ANKETĒŠANAS REZULTĀTI    17
3.4.  EKONOMISKĀ EFEKTIVITĀTE    18
4.  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTES PAAUGSTINĀŠANA    21
4.1.  ,,SUMBRA” REKLĀMAS EFEKTIVITĀTES PAAUGSTINĀŠANA    22
  IETEIKUMI    23
  SECINĀJUMI    24
  NOBEIGUMS    25
  IZMANTOTIE AVOTI    26
  PIELIKUMS    27
Extract

Mārketinga kursa darbam izvēlējos tēmu – uzņēmuma produkta reklāmas efektivitāte un tās paaugstināšanas ceļi. Man šī tēma likās ļoti interesanta, lai saistītu ar uzņēmumu, kurā veicu mārketinga praksi, ar SIA,,Sumbru”.
Mūsdienās reklāmai ir liela nozīme, jo sevišķi darbojoties konkurences apstākļos, kad par katru klientu ir jācīnās. Jo reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par uzņēmumu, par tā produktiem un pakalpojumiem, tādejādi piesaistot lielāku klientu uzmanību. Arī reklāmas efektivitātes noteikšanai ir liela nozīme, lai novērtētu, cik veiksmīga ir reklāmas kampaņa. Analizējot reklāmas sasniegtos efektus, var novērtēt reklāmā iegūldītos līdzekļus un investīciju atgriešanos, kas ir svarīga reklāmdevējam.
Kursa darba mērķis ir izprast reklāmas efektivitātes vērtēšanu un tās paaugstināšanas ceļus. Šo tēmu saistot ar konkrēto uzņēmumu SIA,,Sumbrs” un izvērtējot uzņēmuma reklāmu, kā arī izveidot ieteikumus reklāmas paaugstināšanai.
Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar reklāmas plānošanu;
2.Izprast reklāmas efektivitātes vērtēšanas metodes;
3.Izvērtēt reklāmas efektivitātes paaugstināšanas iespējas.

Rakstot šo kursa darbu, tika izmantotas vairākas pētījuma metodes:
1.Teorētiskās pētijuma metode, izmantojot šo metodi pielietoju – vispārējā rakstura atsauces (internetu) un sekundārās atsauces ( dažādas grāmatas)
2.Socioloģisko pētijuma metode – šo metodi izmantoju, lai izvērtētu uzņēmuma pašreizējo situāciju.
3.Aptaujas metode ( Empītiskā pētijuma metode) – darba procesā izveidoju aptaujas anketu, lai izvērtētu reklāmas komunikatīvo efektivitāti.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register