Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:169851
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Uzņēmumu stratēģijas    3
2.  Stratēģiju līmeņi    4
3.  Mārketinga stratēģijas    7
4.  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

Uzņēmumu stratēģijas.

Tas ir apraksts par mārketingu, mārketinga stratēģijām un citiem būtiskiem jautājumiem, kuri nosaka stratēģiju izvēli. Ir apkopoti vairāku autoru viedokļi par mārketinga stratēģijām un ar to saistītiem jautājumiem.
Kā zināms katrai organizācijai ir noteikta misija un mērķi. Mārketings, kā organizācijas menedžmenta sastāvdaļa tiek izmantots, lai palīdzētu īstenot šos mērķus.
Mārketings nav uzņēmumu nodaļa ,bet gan psiholoģija. Novērojot mārketinga kopējos centienus, nepieciešams uzsvērt , ka mārketingā ir iesaistīts ikviens organizācijas darbinieks. Filozofijas pamatā ir pircēju apmierināšana, lai sasniegtu maksimālo peļņas pieaugumu. Problēma ir tas, ka daudzi darbinieki pircēju vēlmju apmierināšanu un noteiktu ieguldījumu organizācijas galarezultātos neuzskata par saviem darba pienākumiem, jo vadība nav izskaidrojusi saviem darbiniekiem , kas ir mārketings un kāpēc organizācija nodarbojas ar biznesu.
Daudzi uzskata , ka pamatuzdevums ir nodrošināt preču vai pakalpojumu realizāciju, taču problēmu rada, tas ka nav definīcijas , kas ir realizācija, un, ja tāda arī būtu – tā ir pārdošana vai reklāma, taču konkurētspējas noturēšanai ar to nepietiek. Iemesls ir ļoti vienkāršs – mārketings ir daudz vairāk nekā vienkārši preces pārdošana vai reklamēšana. Tā ir pamatfilozofija, pēc kuras tiek veidoti visi veiksmīgie uzņēmumi, jo mārketinga priekšnoteikums ir, ja organizācija vēlas sekmīgi darboties, tad klientam vienmēr ir jābūt pirmajā vietā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register