Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,66 (12%)
Discounted price*:
4,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:387624
Evaluation:
Published: 05.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vadības jēdziens un nozīme    4
2.  Vadīšanas funkcijas    6
2.1.  Plānošana    9
2.2.  Organizēšana    11
2.3.  Motivēšana    13
2.4.  Kontrole    19
3.  Vadības darba stili    22
4.  Vadības līmeņi    27
  Nobeigums    29
  zmantoto avotu un literatūras saraksts    30
Extract

NOBEIGUMS
Informācija ir vadītāja darbības pamats. Tikai informēts un zinošs vadītājs var pareizi izraudzīties darbības mērķus, sekmīgi organizēt savu padoto darbu, pieņemt objektīvus lēmumus. Uzņēmuma veiksmīga darbība pilnībā ir atkarīga no pārdomātas tā vadīšanas. Vadības jēdzienu un vadības pielietotās metodes var definēt un izklāstīt vairākos veidos, taču tā pamatā ir process, kurā jāveic visas nepieciešamās vadības funkcijas savu un organizācijas mērķu realizēšanai.
Neskatoties uz to, ka jebkurai organizācijai ir nepieciešama visu darbības veidu harmoniska stratēģija, tā nekad nevar būt apmierināta ar esošo stāvokli. Tieši pretēji – vadībai jāizrāda aktivitāte, jāplāno jauninājumi, laikus jāreaģē uz ārējās vides izmaiņām. Tā var secināt, ka vadība ir māksla organizēt uzdevumu izpildi iesaistot darbā cilvēku un citus resursus.
Noslēgumā autore izdara secinājumus, kas attiecas uz vadības teoriju, ka vadības teorija balstās uz raksturīgām īpašībām, kas piemīt indivīdam; vadības stiliem, kurus iespējams izvēlēties; funkcijas uzdevuma, grupas un indivīda vajadzību kontekstā. Liela priekšrocība jebkura laba vadītāja darbībā ir prasme laikus saskatīt problēmas, jau tās brieduma pašā sākumā, un vislabākais veids, kā uzzināt, ka paredzamas jaunas problēmas ir uzklausīt savus padotos. Ir jābūt tāda līmeņa vadītājam, lai vadītāja un darbinieku savstarpējās attiecībās valda un tās pamtā ir uzticēšanās.
No veiksmīgas vadības ir pilnībā atkarīga organizācijas mērķu sasniegšana un veiksmīga darbība nākotnē.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vadības metodes uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/387624

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register