Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138241
 
Evaluation:
Published: 12.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Teorētiskie stratēģiskās vadības jautājumi    5
3.  Uzņēmuma ārējās vides pētījumi    6
4.  Uzņēmuma iekšējās vides pētījumi    8
5.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle un pamatojums    11
  Secinājumi    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Extract

SECINĀJUMI
Stratēģiskā vadība ļauj uzņēmumam būt iniciatoram, nevis pasīvam vērotājam savas nākotnes veidošanā, un tādējādi kontrolēt savu likteni.
Uzņēmums “Bulkotava” šobrīd cīnās ar konkurējošu uzņēmumu, pēc Bostonas matricas iekļuvis nauda govs sektorā. Šajā stadijā peļņa, ko uzņēmums gūst pakāpeniski samazinās, un aktuāls kļūst jautājums par tā turpmāku veiksmīgu pastāvēšanu.
Darba autore uzskata, ka uzņēmumam izmantojot stratēģiskās vadības principus, veicot sistemātisku plānošanu tiktu gūta lielāka peļņa un būtu vieglāk sagatavoties iekšējās un ārējās vides izmaiņām nākotnē. Lai arī uzņēmuma pastāvēšana, kas galvenokārt balstījusies uz vadības intuīcijas stratēģiju, nav pievīlusi uzņēmuma visai sekmīgo līdzšinējo darbību, tomēr perspektīvā būtu nopietnāk jāpievēršas savu pozīciju noturēšanā, stiprināšanā un attīstībā un pakāpeniski būtu jāpalielina analītisko instrumentu lomu lēmumu pieņemšanas procesā.
Būtu vairāk jāņem vērā arī klientu vēlmes, jo mazo kompāniju konkurējošā priekšrocība visbiežāk ir maksimāla klientu vēlmju apmierināšana un pielāgošana. Vairāk jāseko elektroniskajos masu saziņas līdzekļos izplatītajām nozares tendencēm arī citviet pasaulē un jāanalizē to pielietošanas iespējas pašu tirgum. Arī šeit jāsecina, uzņēmums nepietiekami novērtē personiski iegūto informācijai, kas skar viņa nozari un uzņēmumu. Atgriezeniskās saites laikā iegūtās informācijas rezultātā uzņēmums varētu nonāk pie jaunu produktu vai pakalpojumu attīstīšanas idejām.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register