Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vecāku aktīva iesaistīšanās bērna socializācijas procesā kā viens no iemesliem bērna veiksmīgai integrācijai skolā

     

    Research Papers19 Sociology

4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:280971
 
Evaluation:
Published: 05.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

1)Problēmas formulējums.
Diemžēl, mūsdienās var novērot bērnu strauju degradāciju, viss, kas interesē vairākumu, ir izklaide. Statistika liecina, ka pieaug arī jauno narkomānu un noziedznieku skaits, bērni paliek vairāk devianti . Bērnu primāra socializēšana ir viens no galvenajiem vecāku pienākumiem, bet nodarbinātības vai citu iemeslu dēļ vecāki paļaujas uz audzinatājiem, skolotājiem, sociāliem darbiniekiem. Pastāv stereotips, ka bērnudārza audzinātāja pratīs prasmīgāk iemācīt visas vērtības un pamatprasmes, nekā vecāki paši. Gala rezultātā bērns nonāk skolā ne tik izglītots un sagatavots kā citi klasesbiedri, var rasties problēmas ar komunikāciju vai pat atstumtība. Problēmas izvelēšanās princips: personīgā pieredze, personīgās vērtības. Problēmu jāpēta, jo tieši vecāki ir tie, kas sniedz primāro socializāciju, motivē un ietekmē to, kāds bērns izaugs. No veiksmīgas vai neveiksmīgas socializācijas ir atkarīgs vai bērns kļūs par kolektīva daļu, vai būs uzskatāms par devianto, atstumto. Autore cer, ka šis pētījums palīdzēs noskaidrot esošo situāciju izvēlētajā vidē, un noskaidrot iespējamos faktorus, kas ietekmē vecāku līdzdalību bērna pamatprasmju apgūšanas procesā.
Daudzi socioloģijas teorētiķi uzsver, ka socializācija, kuru sniedz ģimene ir vissvarīgākā, jo uz tā, ko iemāca vecāki, veidojas pārējie uzskati un vērtības, par socializāciju raksta gan Č.Kūlijs savā teorijā par „atspoguļoto Es”, gan Z.Freids, kurš ir pamatlicējs psihoanalītiskai koncepcijai socioloģijā, gan Dž.Homanss sociālās apmaiņas teorijā(postulāti).
Tēmas sašaurināšana: tiek izvelēta skola kā vide un akcents tiek likts uz bērna mācību pamatprasmēm: lasītspēja, rakstītspēja, skaitīšana, iesaistīšanās pulciņos.
Pētījuma objekts – 1.-3.klases skolēni Kalnciema pagasta skolā un viņu vecāki
Pētījuma priekšmets - vecāku iesaistīšanās socializācijā, tieši palīdzēšanā bērnam apgūt macību pamatprasmes (lasītspēja, rakstītspēja, skaitīšana).

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1330375
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register