Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:451009
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.10.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katru gadu mūsu valsti apmeklē tūkstošiem ārzemju viesu. Tūrisms un ēdināšana parasti ir ienesīga biznesa veids un viesmīlība ir viens no tūrisma veicināšanas faktoriem :ārzemju viesi, kas tiks laipni sagaidīti un lieliski apkalpoti sava ceļojuma laikā ,noteikti atgriezīsies mūsu valstī. Tieši tāpēc viesmīlība ir ļoti svarīga tūrisma industrijas darbiniekiem. Viesmīļi strādā daudzās un dažādās viesmīlības industrijas iestādēs. Viņu loma un funkcijas nemainās. Jebkurā iestādē lielā vai mazā, oficiālā vai neformālā no viesmīļa tiek pieprasīta profesionāla attieksme pret savu darbu.

Viesmīļa pienākumi

Viesmīļa galvenais uzdevums ir nodrošināt viesim apmierinošu pakalpojuma klāstu ,kas ir saistīts ar maltītes ieturēšanu. Viesmīlības pamats ir, kad no apkalpojošā personāla viesmīlības atkarīgs, gan uzņēmuma materiālais stāvoklis ,gan arī paša personāla labklājība.ir ļoti svarīgi ,lai bāra apmeklētāji saņemtu visu ko viņi no šī apmeklējuma gaida ,un vēl jo svarīgāk ir dot viņiem kaut ko tādu, ko viņi nemaz necer sagaidīt, un dažreiz pat mazākais sīkumiņš apmeklētājam liks justies īpaši gandarītam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1223268
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register