Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:244274
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Teorētiskā daļa    5
  Biznesa, atpūtas cilvēki, grupas    5
  Viesnīcas organizācija    8
  Analitiskā daļa    12
  Viesnīcas “Majori” vispārējais raksturojums    12
  Viesnīcas dienesti    14
  Nobeigums    18
  Pielikums    19
  Literatūras saraksts    20
Extract

Mana kursa darba uzdevums ir izpetīt viesnīcas materiālo un personālo servisu, aplūkojot visu viesnīcas dienestu sadarbību.
Cilvēki viesnīcā, ka liecina statistika atgriežas atpakaļ tieši personālu deļ. Viesnīca ir tā iestāde, kas cenšas maskimāli nodrošināt mājas atmosfēru un tās radīšanā piedalās viss viesnīcas personālsun kas ir organizēts dažādos diennestos. Viena no šādiem uzņemumiemir viesnīca “Majori”, par kuru ir labas atsauces , kura ir mainijusies pēc rekonstrukcijas.
E.M.Stetlers ir uzticīgs devīzei:” Viesiem vienmēr ir taisnība”. Kāds anonīms autors vēlāk ir to papildinājis: “Viesim vienmēr ir taisnība, bet viņš vienmēr ir viesis”. No šī var izsecināt galvēno viesmīlības uzdevumu: nodrošīnāt tādu viesu uzņemšanas servisu, kas atbilstu vienmēr mainīgiem viesu vajadzībam un prasībām.
Viesnīcām ir nozīmīga loma cilvēku savstarpējā saskarsmē, jo tajās var rīkot tikšanas prominentu pilsoņu klubu biedri, dažādas biznesa, kā arī vietējās un nacionālās kompānijas. Tās piesaista augstas kvalitātes apmešanas iespējas un iekārtojums. Viesnīca var kalpot par apkārtējai sabiedrībai saietu vietu.
Viesus var iedalīt kategorijās, kuras ir svarīgas viesnīcas mērķa tirgum. Viesu klasifikācija dod iespēju paredzēt viņu vajadzības:
47% - atpūta
23% - konferences
17% - bizness
9% - personiskie jeb ģimenes apstākļi
3% - valsts, militārais bizness
1% - dzīves vai darba vietas maiņa
Jo vairāk viesnīca ir informēta par viesiem, jo vieglāk pielāgoties viņu vajadzībam. Neatkarīga viesnīca var noskaidrot savu viesu kategoriju ar jautājumu palīdzību.
Pastāv trīs kategorijas
Biznesa cilvēki
Atpūtnieki
Grupas…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1205492
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register