Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:664400
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Informācija par uzņēmumu un viesnīcas raksturojums    4
2.  Menedžmenta darbības raksturojums    6
2.1.  Organizatoriskā struktūra    6
2.2.  Dienestu un darbinieku funkcijas    6
2.3.  Personāla vadība uzņēmumā    8
3.  Mārketinga darbības raksturojums    10
3.1.  Pakalpojumi un cenas    10
3.2.  Sadarbības partneri    12
3.3.  Klienti    13
3.4.  Konkurenti    15
3.5.  SVID analīze    18
3.6.  Mārketinga efektivitāte un reklāma    19
4.  Finanšu rādītāju analīze    21
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Extract

2005.gada maijā Latvija tika uzņemta Eiropas Savienībā, un tas nozīmē arī tūristu pieplūdumu no Eiropas valstīm. Vidusmēra tūrista vajadzības ir vienkārša, nedārga, tīra un klusa viesnīca, standarta serviss un laba brokastu bufete. 4 un 5 zvaigžņu viesnīcās ir grezns interjers un numuri, daudz papildpakalpojumu, ekskluzīva ēdināšana, un tas viss kopā veido dārgu izmitināšanas cenu. Vienkāršie tūristi daudz labprātāk izvēlas lētas viesnīcas, kuras spēj nodrošināt ar nepieciešamajiem pakalpojumiem, bet neprasa pārmaksāt par gultasvietu un ēdienu.
Šī iemesla dēļ Latvijā ir nepieciešamas 2 un 3 zvaigžņu viesnīcas, kas orientējas vairāk uz vienkāršiem tūristiem ar zemām prasībām un tūristu grupām. Tām ir jābūt pietiekami lielām, pretējā gadījumā nav iespējams izmitināt grupas, bet tieši grupas tūristu viesnīcās dod lielu noslogojuma procentu. Atkarībā no numuru skaita, līdz pat 100%.
Viesnīca „Vilmāja” ir salīdzinoši jauna viesnīca, darbojas tikai pusotru gadu. Pēdējā gada laikā Rīgā ir atvērts ne viens vien produkta un cenas ziņā līdzīgs tūristu izmitināšanas uzņēmums, tāpēc autore par sava darba mērķi izvirzīja sekojošo:
Novērtēt „Vilmājas” konkurētspēju, vietu tirgū un darbības efektivitāti.

Darba uzdevumi:
Izpētīt izveides apstākļus,
Novērtēt organizatorisko struktūru,
Novērtēt konkurences priekšrocības,
Veikt konkurentu analīzi,
Veikt finanšu analīzi.

Darba nobeigumā tiek sniegti autores secinājumi, kas radušies viesnīcas darbības izpētes rezultātā, kā arī personīgie priekšlikumi darbības efektivitātes uzlabošanai.
Pielikumā apskatāmi viesnīcas „Vilmāja” fotoattēli, organizatoriskās struktūras shēma, informācijas buklets, bilance, peļņas - zaudējumu aprēķins un mārketinga audita izziņa.
Viesnīca „Vilmāja” darbojas kopš 2004.gada februāra. Tās īpašnieks ir pašmāju uzņēmēju SIA „Hotel Vilmāja” (bijušais SIA „Viesnīca KSA”), kura birojs atrodas Rīgā, Burtnieku ielā 39.
2004.gada sākumā, plānojot viesnīcas atvēršanu, tika veikta viesnīcas sertifikācija atbilstoši Latvijas Valsts standarta prasībām, taču viesnīca šo pārbaudījumu neizturēja. Atkārtota sertifikācija tika veikta tikai pēc 6 mēnešu ilgas darbības, un 2004.gada jūnijā tika piešķirts Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas sertifikāts atbilstoši 2 zvaigžņu līmenim.
Tā kā SIA „Hotel Vilmāja” nodarbojas ar nekustamā īpašuma apsaimniekošanas biznesu un īpašumā bija piemērota ēka, uzņēmuma vadība nolēma to rekonstruēt un izveidot viesnīcu. Viesnīca tika izveidota ar mērķi iesaistīties tūrisma biznesā, jo pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā tiek prognozēts arvien lielāks ārvalstu tūristu pieplūdums, kuriem būs nepieciešamas naktsmājas un citi pakalpojumi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1190349
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register