Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:403009
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Saturs    4
1.  Organizācijas vide    5
1.1.  Iekšējā vide    5
  Mērķi    6
  Darbinieki    6
  Struktūra    6
  Organizācijas kultūra    7
  Tehnoloģija    7
1.2.  Organizācijas ārējā vide    8
1.2.2.  Organizāciju tieši ietekmējošā ārējā vide    8
  Patērētāji    8
  Konkurenti    9
  Piegādātāji    9
  Likumdošana    10
  Sabiedriskās organizācijas    10
  Prese    10
1.2.3.  Organizāciju netieši ietekmējošā ārējā vide    11
  Valsts ekonomiskais stāvoklis    11
  Sociālkultūras attiecības    12
  Valsts politika    12
  Zinātnes un tehnikas progress    12
  Starptautiskās attiecības    13
2.  Viesnīcas Albert Hotel vispārējs raksturojums    14
  Adrese    14
  Atrašanās vieta    14
  Informācija viesiem    15
  Viesu numuri    15
  Viesu numuru labiekārtojums    15
  Serviss un viesnīcas aprīkojums    15
  Albert Hotel cenu politika 2008. gads    16
  Ēdināšanas iespējas Albert Hotel    17
  Konferenču un pasākumu telpas    17
3.  Viesnīcas Albert Hotel mikrovides analīze    19
  Mērķs    19
  Darbinieki    19
  Uzņēmuma struktūra    20
  Darba kultūra    21
  Tehnoloģija    21
4.  Viesnīcas Albert Hotel makrovides analīze    22
  Konkurences raksturojums    22
5.  Viesnīcas Albert Hotel SVID analīze    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotie informācijas avoti    30
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• Viesnīca ir sasniegusi savu mērķi – tā ir kļuvusi par populāru viesnīcu gan Baltijā, gan Eiropā;
• Viesnīca seko līdz, lai nezaudētu savu statusu, tā lieliski apzinājusies savus konkurentus(seko līdzi konkurentu darbībai, kontrolē jaunu konkurentu parādīšanos; seko līdzi cenu politikai);
• Viesnīca ir viena no populārākajām viesnīcām Rīgā (starptautiski atzītajā mājaslapā ceļotāju atsauksmēm www.tripadvisor.com tā ieņem pirmo vietu);
• Viesnīca nav sertificēta, taču, izstrādājot darbu, nākas secināt, ka tā strādā pēc 3* standartiem
• Viesnīcas iekšējā stuktūra ir ļoti organizēta un sakārtota
• Liels uzsvars tiek likts arī darbinieku motivēšanai
• Viesnīcu biznesā Rīgā valda liela konkurence

Priekšlikumi:
• Plānojot veiksmīgu turpmāko darbību, jāpievērš uzmanība arī viesiem sniedzamo pakalpojumu pilnveidošanai (rooming service, atpūtas centrs utt.);
• Reklamēšanās starptautiskajos viesnīcu katalogos, reklāmas bukletu izplatīšana starptautiskajās lidostās, kā arī piedalīšanās starptautiskajās izstādēs tikai veicinās attīstību un uzlabos viesnīcas tēlu;
• Viesnīcas galvenais mērķis pašlaik ir saglabāt un attīstīt esošo vietu viesnīcas tirgū. Piedalīšanās dažādos gadatirgos, pasākumos tikai aktivizēs viesnīcas klientu pieplūdumu.
• Izveidot klientu “Legend client card”, kas ne tikai sadarbības kompānijām, bet arī regulārajiem viesiem sniedz bonusa programmas.
• Vairāk uzmanības būtu jāpievērš tieši ārzemju tirgum, reklamējoties ārzemēs arī kā individuālai viesnīcai, kā arī ar vēstniecību un ārzemju firmu palīdzību.
• Lietderīgi būt arī veikt apmaiņas pieredzes braucienus uz citām viesnīcām ārpus Latvijas, piedalīties dažādos starptautiskos semināros, lai rastu jaunas idejas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register