Secinājumi
Autors secināja, ka
1. Jau pāris gadsimtus vizītkartes pamatfunkcija ir sniegt par personu to informāciju, kas tās saņēmējam būtu jāzina, proti, vārds, uzvārds, tituls, adrese un telefona numurs. Vēl pagājušā gadsimta pirmajā pusē vizītkartes bija krāšņas un dekoratīvas ar dažādiem ornamentiem, ziedu motīviem un vijīgiem burtiem, bet tagad valda uzskats - jo vienkāršāk, jo labāk.
2. Vizītkartes ideja ir iepazīstināt un sniegt korektu lietišķu informāciju par tās īpašnieku, kā arī iespēju veidot sadarbību. Emocionālais papildinājums uz vizītkartes ir lieks.
3. Vizītkarte – ne tikai informācija par personu vai kompāniju. Vizītkarte ir neatņemama biznesa etiķetes sastāvdaļa, kas liecina par Jūsu gatavību turpināt sadarbību, Jūsu vēlēšanos un ieinteresētību ilgtspējīgās partnerattiecībās.
…