Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469982
 
Evaluation:
Published: 25.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  KOMUNIKĀCIJA SOCIĀLAJOS MEDIJOS    6
1.1.  Sociālo mediju jēdziens    6
1.2.  Sociālo mediju veidi    7
1.3.  Saturs un komunikācija sociālajos tīklos    10
2.  MODES ZĪMOLU KOMUNIKĀCIJA UN ZĪMOLVEDĪBA    12
2.1.  Modes industrija latvijā    12
2.2.  Modes zīmolu integrētā mārketinga komunikācija    14
3.  ZĪMOLA “AMORALLE” UN TĀ KOMUNIKĀCIJAS SOCIĀLAJOS TĪKLOS RAKSTUROJUMS    17
3.1.  Zīmola “Amoralle” raksturojums    17
  SECINĀJUMI    26
  PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    29
  PIELIKUMI    30
Extract

SECINĀJUMI
1. Zīmols “Amoralle” komunicē ar savu mērķauditoriju piecās sociālo tīklu vietnēs: facebook.com, instagram.com, twitter.com, pinterest.com un youtube.com, no kuriem populārākie ir “Facebook” un “Instagram”, jo tajās notiek aktīva informācijas apmaiņa un pastāvīga komunikācija.
2. Zīmolam “Amoralle” sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram” izdodas komunicēt vienlīdz pilnvērtīgi, jo katrā platformā ir savas priekšrocības – “Facebook” viegla pārskatīšana, ar atsevišķu sadaļu palīdzību un konkursu ieviešana, “Instagram” koptēla izpratnei, ērta produkta pārskatīšana.
3. “Facebook” un “Instagram” profilu saturs dublējas, taču ar izņēmumiem, jo katrā platformā ir savas satura priekšrocības.
4. Aktīva informācijas apmaiņa un pastāvīga komunikācija notiek “Amoralle” “Facebook” profilā, jo tajā ir lielākas iespējas auditorijai atrast nepieciešamo informāciju, tā kā ir atsevišķas sadaļas “Atsauksmes”, “Pasākumi”, “Veikals” un citas, kas ir ļoti nepieciešamas uzņēmumam, lai klientiem būtu vieglāk pārskatīt produkciju un saturu, kā arī “Amoralle” “Facebook” lapā vairāk tiek veidotas publikācijas ar konkursiem.
5. Aktīva informācijas apmaiņa un pastāvīga komunikācija notiek “Amoralle” “Instagram” profilā, jo, pirmkārt, “Instagram” lietotne ir piemērota uzņēmuma vai personas koptēla izpratnei, pēc kura var ātri izspriest, vai tas derēs konkrētai auditorijai vai nē, kā arī “Amoralle” mērķauditorija par zīmolu pārsvarā uzzinājusi no lietotnes “Instagram” un, otrkārt, “Instagram” ir ērtāk atrast pašu produktu, kā tas izskatās un kādas atpazīstamas personas ir sajūsmā par konkrēto tērpu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register