Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:410810
 
Evaluation:
Published: 08.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katrā uzņēmuma kodekss atšķiras, jo uzņēmumi darbojas dažādās jomās un tiem atšķiras atbildība un vajadzības. Es izstrādāju kodeksu tieši mūsu uzņēmumam. Tātad pirmais un galvenais posms ir organizācijas attieksme pret saviem klientiem:
1. izturēties pret tiem godīgi visos komerciālu darbību sadarbības aspektos, sniegt augsta līmeņa pakalpojumus, lai apmierinātu klientu vajadzības;
2. sniegt saviem klientiem produktus un pakalpojumus ar augstākās kvalitātes prasībām;
3. cienīt cilvēka cieņu, piedāvājot produktus, nodarbojoties ar mārketingu un reklāmu, ievērot godīgumu klienta kultūrā;
4. nekur neizplatīt klienta vai uzņēmuma personisko informāciju;
5. neapspriest baumas ar klientu par kādu citu klientu;
6. nedrīkst apspriest ar klientu savus konkurentus, vai teikt kaut ko sliktu par tiem, tikai stāstīt par savu uzņēmumu, kas mums ir, ko mēs varam piedāvāt, un ļaut klientam pašam izvēlēties.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register