Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
2,13 (15%)
Discounted price*:
12,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:320079
Author:
Evaluation:
Published: 21.08.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2017.g. - 2018.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  IZEJAS DATI STUDIJU PROJEKTA IZPILDEI    4
2.  REĢIONA (MAĢISTRĀLES) TERMINĀLU SISTĒMAS PROJEKTĒŠANAS PIRMAIS ETAPS    5
2.1.  Optimāla terminālu skaita un pārvadājumu attāluma aprēķins    5
2.2.  Reģiona terminālu sistēmas izveidošanas gaidāmais efektivitātes aprēķins    7
3.  REĢIONA (MAĢISTRĀLES) TERMINĀLU SISTĒMAS PROJEKTĒŠANAS OTRAIS ETAPS    13
3.1.  Reģiona klientu loka apzināšana    13
3.2.  Terminālu sistēmai nepieciešamo tehnisko līdzekļu aprēķins    14
3.3.  Terminālu sistēmas ražošanas personāla skaita aprēķins    21
3.4.  Termināla konteineru laukuma projektēšana    23
3.4.1.  Uzdevuma varianta izvēle    23
3.4.2.  Termināla konteineru laukuma izmēru aprēķins    23
3.5.  Konteineru izvietošanas vietu izvēle (papildus informācija)    28
  SECINĀJUMI    29
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    30
  PIELIKUMI    31
Extract

SECINĀJUMI
Izpildot pirmo etapu aprēķinu darbam, reģionam ir nepieciešams pāriet no tiešās pārvadājumu sistēmas uz terminālu sistēmu, kur aprēķini paredz:
Terminālu sistēmas ieviešanai reģionā vajadzētu sekmēt ritošā sastāva izstrādes palielināšanos par 2 reizēm;
Kopējais iespējamais autotransportu sakaru skaits, ja kravu pārvadājumus veic caur terminālu sistēmu, samazinās 5 reizes;
Terminālu sistēmas ieviešana reģionā samazinās kravu pārvadājumu izpildīšanas laiku, ņemot vērā laiku kravas partijas uzkrāšanai pie klienta, kas ir vienāds ar ∆T=2h un vairāk;
Vadītāja maiņas vidējais ilgums, ieviešot reģionā terminālu sistēmu, samazināsies par 2,8 reizēm;
Viena darbinieka izstrāde, ieviešot reģionā terminālu tehnoloģiju, palielināsies par 20 %;
Transporta darba vienības pašizmaksas izmaiņas, pārejot uz terminālu sistēmu būs 1,32 no transporta darba vienības pašizmaksas, organizējot pārvadājumus pēc tiešās tehnoloģijas.
Konteineru terminālā būs nepieciešams izvietot vismaz 303 konteineru.
Nepieciešamie termināla lielumi, ieskaitot palīgēkas teritorijā ir 361 m garumā un 102 m platumā.
Bieži vien konteineru terminālam ir nepieciešams palielināt caurlaides spēju, nepalielinot konteineru glabāšanas laukumu. Caurlaides spēju var palielināt, samazinot laiku, ko konteiners pavada terminālā. Ja konteiners pavada 7 dienas terminālā (pēc kā ir projektēts termināla laukums), tad konteineru laukuma ietilpība ir 306 konteineru vietas. Savukārt, samazinot dienu skaitu no 7 uz 5 dienām, konteineru laukuma faktiskā ietilpība palielinās par 35 konteineriem, tādējādi jaunā konteineru laukuma ietilpība ir par 11 % vairāk.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Terminālu pārvadājumu sistēmas projektēšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/320079

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register