Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,49
You save:
0,78 (12%)
Discounted price*:
5,71
Purchase
Add to Wish List
ID number:901515
Evaluation:
Published: 05.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ceļa novietnes rajona dabas apstākļu raksturojums    3
2.  Ceļa projektēšanas tehnisko normatīvu aplēses    4
2.1.  Ceļa kategorijas noteikšana    4
2.2.  Trases plāns    4
2.2.1.  Plāna līknes minimālā rādiusa aplēse    4
2.2.2.  Pārejas līknes minimālā garuma aplēse    5
2.2.3.  Redzamības attālumu aplēsēs    6
2.3.  Ceļa garenprofils    6
2.3.1.  Maksimālā pieļaujamā garenslīpuma noteikšana    6
2.3.2.  Vertikālo līkņu minimālo rādiusu aplēse    7
2.4.  Ceļa šķērsprofils    8
2.4.1.  Kustības joslas caurlaides spējas aplēse    8
3.  Ceļa trases plāns    10
3.1.  Galvenie trasēšanas noteikumi    10
3.2.  Trases elementu aprēķini    10
3.3.  Trases plāna elementi    12
3.3.1.  Riņķa loks    12
4.  Ceļa garenprofils    13
4.1.  Garenprofila sastādīšana    15
4.2.  Garenprofila projektēšana    14
5.  Ceļa šķērsprofila projektēšana    15
6.  Ceļa segas konstrukcijas veidi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    17
Extract

6.Ceļa segas konstrukcijas veidi
Autoceļa sega ir pakļauta transportlīdzekļu slodžu tiešai iedarbībai un mainīgiem meteoroloģiskajiem apstākļiem. Lai ritošā sastāva kustība būtu normāla jebkurā gadalaikā un degvielas izlietojums mazs, autoceļa segām jāatbilst šādām galvenajām prasībām:
1. Autoceļa segai jābūt izturīgai, lai tā bez paliekošām deformācijām varētu uzņemt transporta slodzi;
2. Autoceļa segai jābūt līdzenai, bet ne slidenai;
3. Autoceļa segai jābūt higiēniskai, t.s., kustības laikā autoceļš nedrīkst putekļot un tā virsmai jābūt viegli notīrāmai;
4. Kustībai jābūt pēc iesējas klusai. [5]
Lai pareizi izvēlētos un projektētu autoceļa segas konstruktīvo izveidojumu, jāievēro ne vien iepriekš minētās galvenās prasības, bet arī vēl šādi faktori :
1. Sagaidāmās kustības intensitāte un raksturs;
2. Līdzekļu sākotnējie ieguldījumi ceļa segas izbūvē;
3. Iespēja mehanizēt un industrializēt ceļa segas būves tehnoloģisko procesu;
4. Sagaidāmais ceļa segas kalpošanas laiks starp kapitālremontiem, ievērojot perspektīvo kustības intensitāti;
5. Ikgadēji izdevumi ceļa segas uzturēšanai;
6. Vietējo būvmateriālu izmantošanas iespēja. [5]
Kursa projektā ir izvēlēts projektēt autoceļu ar melno šķembu segumu. To izbūvē 8 cm ar organiskām saistvielām apstrādātām šķembām, 15 cm biezas kārtas šķembu, un pamatni veido 40 cm biezu snilts granti.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ceļi un laukumi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/901515

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register