Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,30 (12%)
Discounted price*:
2,19
Purchase
Add to Wish List
ID number:929703
Author:
Evaluation:
Published: 26.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Zilie okeāni nozīmē visas industrijas, kuras uz doto mirkli vēl neeksistē. Tātad tā ir nepazīstamā tirgus daļa. Tie iezīmējas ar neskartu tirgus telpu, pieprasījuma radīšanu un augsti ienesīgām izaugsmes iespējām. Lielākā daļa zilo okeānu rodas, paplašinot jau esošo industriju robežas, tomēr tajos nav konkurences, jo spēles noteikumi vēl nav zināmi. Nav nozīmes uzņēmuma sākotnējam lielumam, vecumam un darbības virzienam, lai radītu un veiksmīgi apgūtu zilos okeānus. Jo to radīšanas izskaidrojums meklējams stratēģiskajos soļos- vadības lēmumu un rīcības kopumā, kas saistās ar galveno tirgus radīšanas biznesa piedāvājumu.
Tātad ieguvējus no zaudētājiem atšķir tas, kā viņi attiecas pret stratēģiju. Zilā okeāna radītāji neuztver konkurenci, kā vērtēšanas kritēriju. Tā vietā tiek ņemta vērā atšķirīgā stratēģiskā loģika, kas tiek dēvēta par vērtību inovāciju, kas tad arī ir zilo okeānu stratēģijas stūrakmens. Šī vērtību inovācija parādās tikai tad, kad uzņēmumi savieno jauninājumus ar lietderību, cenu un izmaksu stāvokli. Vērtību inovāciju nevar radīt sasniegt nepārstājot veikt vecās darbības, neveicot jaunas darbības Vai neveicot līdzīgas darbības radikāli atšķirīgā veidā. Rezultātā tiek iegūta veiksmes formula- ar konkurenci necīnās, tā tiek apieta. Tā pa tās efektīvai zilo okeānu stratēģijai jābūt saistītai nevis ar risku, bet ar riska samazināšanu.
Mūsdienās pieaug nepieciešamība radīt zilos okeānus, jo:
• Paātrinātā tehnoloģijas attīstība ir būtiski uzlabojusi industriālo produktivitāti.
• Globalizācija paspilgtina piedāvājuma pārsvaru pār pieprasījumu.
Zilā okeāna radīšana Latvijā iespējama, sekojot sešiem zilā okeāna stratēģijas principiem (skat.1.tabula) un uzņēmējdarbībā pielietojot zilā okeāna stratēģijas stūrakmeni. Latvijas uzņēmējdarbības apstākļi jārada tādi, kuros uzņēmuma darbība labvēlīgi ietekmē gan tās izmaksu struktūru, gan tās vērtību priekšlikumus pircējiem. Izmaksu ietaupījumu tiek panākta, novēršot un samazinot tos faktorus, par kuriem industrija konkurē. Savukārt pircēju vērtība tiek paaugstināta, sagādājot un radot elementus, ko industrija nekad nav piedāvājusi. Rezultātā veidojas labvēlīga vide, lai rastos vērtību inovācijas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,62 €
Work pack Nr. 1336149
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Globalizācija. Starptautiskā mārketinga vide”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/929703

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register