Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,63 (18%)
Discounted price*:
2,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:591020
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Vēl viena no komunikācijas barjerām uzņēmumos un organizācijās ir vecums. Piemēram, ja celtniecības uzņēmums pēc 20 gadu pastāvēšanas piedzīvo krasas pārmaiņas un pie vadības nāk jauni cilvēki, tad darbinieki jau ar daudzu gadu pieredzi, strādājot šajā uzņēmumā, kurā darbinieku drošība nebija labi nodrošināta, neredzēs iemeslu savu darba kārtību izmainīt, sakot: “Ja jau 20 gadus varēju tā darīt un nekas slikts nav noticis, tad tā arī turpināšu!” Un šādiem cilvēkiem gados ir ļoti grūti kaut ko iestāstīt, ja to dara gados jauns cilvēks. Pretēji vecums kā komunikācijas barjera izpaužas ikdienas situācijās, kad vecāka gadugājuma cilvēkiem ir daudz plašākas zināšanas par atšķirīgām tēmām, kā jauniešiem, kad jaunās tehnoloģijas ir viņu ikdienas dzīves sastāvdaļa. Tieši pārmaiņās visvairāk “izpeld laukā” jeb parādās lielākās komunikācijas barjeras uzņēmumā, kuras ir pastāvējušas vai ir radušās pārmaiņu posmā.
Komunikācijas barjeras var būt dažādas , sākot ar dažādām valodām, kurās cilvēki runā, beidzot ar ķermeņa valodu, kas “noslēdz vai atbrīvo” savstarpējo komunikāciju. Tā var būt arī kultūras barjera, kas rada jaunas barjeras komunikācijā, piemēram, austrumu kultūras pārstāvjiem satiekoties ar cilvēku, kurš praktizē rietumu kultūras paražas. Kā komunikācijas barjeras var būt arī apkārtējie trokšņi, kas novērš uzmanību vai informāciju padara nedzirdamu. Emocijas, īpaši negatīvās, ietekmē komunikāciju ļoti būtiski, jo ja cilvēks ir noslēgt un neapmierināts, viņš nevēlēsies ar citiem plaši apspriesties un centīsies komunikāciju ātrāk beigt. Mūsdienās komunikācija bieži norit virtuālajā vidē, kad tiek sūtīti e-pasti, kur var rasties jauna barjera – drukas kļūdas, nepareizi izvēlēta valoda un stils, gramatikas stils un pareizrakstība var būtiski ietekmēt komunikāciju virtuālajā vidē.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/591020

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register