Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,56 (14%)
Discounted price*:
3,43
Purchase
Add to Wish List
ID number:428013
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tā pa tās, uzņēmuma stratēģijai ir jāatbild uz tiem pašiem jautājumiem, uz kādiem atbild jebkura ekonomiskā sistēma- ko, kā, kam un kad ražot? Tāpēc uzņēmuma stratēģijai jāatbilst zināmiem noteikumiem:
• uzņēmuma konkurētspējīgo priekšrocību nosacījumu, iekšzemes un pārrobežu potenciālo pircēju individuālo ražošanas vajadzību izpēte, kā arī ekonomiskas peļņas nodrošināšana uzņēmuma uz tā visa pamata, kas ļautu nodrošināt ražošanas paplašināšanos;
• uzņēmuma rīcībā esošo un tās piesaistīto papildus resursu sadale starp dažādiem uzņēmuma darbības veidiem, kas nodrošinātu šo resursu izmantošanas rentabilitāti;
• sadarbība ar ražošanas faktoru, vērtspapīru un valūtu tirgiem, kas nodrošina ekonomiski efektīvu uzņēmuma stratēģiskā potenciāla atbalstu tādā līmenī, lai gūtu konkurētspējīgās priekšrocības visos produkta dzīves cikla etapos;
• efektīvas cenu politikas formēšana, kas ilgtermiņa perspektīvā nodrošinātu stabilu uzņēmuma stāvokli tradicionālos un no jauna apgūstamos tirgus segmentos;
• agra krīzes tendenču noteikšana gan nacionālās ekonomikas un tās nozaru ietvaros, gan arī uzņēmuma iekšienē, un uzņēmuma maksātnespējas novēršana.
Tomēr uzņēmuma stratēģija mārketinga jomā nav vienīgā stratēģija, kurai ir jāsaskan ar uzņēmuma kopīgajiem mērķiem (skat.5.tabulu). Bez mārketinga stratēģijas uzņēmumā vēl ir daudz un dažādas stratēģijas, kuras ir atkarīgas no tā, pie kādas darbības nozares uzņēmums pieder.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,24 €
Work pack Nr. 1336111
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Inovatīvais mārketings”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/428013

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register