Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,38 (19%)
Discounted price*:
1,61
Purchase
Add to Wish List
ID number:684540
Evaluation:
Published: 07.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga pirmatnējais uzdevums paredz tirgus izpēti: konkurences un pieprasījuma līmeņa noteikšanu, patērētāja uzvedības analīzi un viņu priekšrocību dinamiku, konkurētspējīgo produktu esamības noteikšanu un inovācijas stabilizācijas iespējas tirgū. Mārketinga vadīšana, kā arī tā stratēģijas izstrāde, ir darbību komplekss, ieskaitot plānošanu, organizēšanu, motivēšanu un kontroli, kas vērsts uz organizācijas darbinieku, finanšu, materiālu un informācijas resursu pilnīgāku izmantošanu, lai sasniegtu organizācija mērķus ar augstāku efektivitāti.

Pastāv trīs šāda veida stratēģijas:
Nediferencētais mārketings. Uzņēmums var nolemt, ka ignorēs dažādos tirgus segmentus un nemeklēs patērētāju vajadzību atšķirības, bet visus spēkus koncentrēs uz vispārējām patērētāju vajadzībām un vēlmēm. Tad mārketinga pasākumi būs vērsti uz pircēju skaita palielināšanu, masu reklāmu, realizācijas stimulēšanas masveida līdzekļiem, lai produktam piedēvētu tādas lietošanas īpašības, kas to padarītu par vispievilcīgāko visiem patērētājiem.
Diferencētais mārketings. Šajā gadījumā uzņēmums izlemj darboties noteiktos tirgus segmentos un produktus ražot tiem. Atbilstoši katram segmentam tiek plānota un īstenota mārketinga programma. Tādejādi uzņēmums cer palielināt realizācijas apjomu katrā segmentā un nākotnē iekarot tajā stipras pozīcijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,16 €
Work pack Nr. 1355897
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Inovatīvais mārketings”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/684540

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register