Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:645067
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Vispirms ar skolēniem sasveicinos, apjautājos, kā kurš jūtas, vai ir gatavi ražīgam darbam.
Stundu sāku ar jautājumu: “Bērni, kā jūs domājiet, kas mūs visus klasē saliedē, palīdz saprasties vienam ar otru?”
Tālāk seko darbs pāros, kur skolēniem ir jāizdomā un jāieraksta apļos:
1)īpašības, kas raksturo draudzību;
2)kas nav savienojamas ar draudzību;
3)un par kurām jūs nevarat izlemt, jāieraksta starp abiem apļiem.
Kad pāri ir pabeiguši darbu, uz tāfeles tiek veidots kopējs saraksts atbilstošos apļos. Ja klasē rodas domstarpības par kādas īpašības novietojumu, tās nepieciešams pārrunāt un vienoties, salīdzinot atšķirīgo viedokļu pamatojumus.
Pāri tiek samainīti- katrs pāris izvelk lapiņu ar vienas situācijas aprakstu, viņiem jāvienojas, kā viņi rīkotos, ja būtu nokļuvuši šādā situācijā! Viņiem situācija ir jāizspēlē( jāparāda pārējiem.) pēc tam katrs skolēns izstāsta, kā viņš jūtās spēlējot konkrēto lomu.
Nobeigumā ir stundas analīze, pašnovērtējums un tiek uzdots mājas darbs- izpildīt testu par draudzību un noskaidrot vai es esmu labs draugs sev un citiem.
Nākošajās stundās runāsim par uzticību un nodevību draugu starpā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1222043
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register