Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:389556
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Iebildumu un ierosinājumu izskatīšana, sūdzību un konfliktu risināšana
1. Ātra reakcija uz iebildumiem un ierosinājumiem, profesionāla sūdzības atrisināšana ir pamats veiksmīgai sadarbībai nākotnē.
2. Iestādes darbinieks atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajiem termiņiem savas kompetences ietvaros pieņem un izskata iebildumus un ierosinājumus, pieņemot attiecīgo lēmumu un sniedzot atbildi klientam.
3. Iestādes darbinieks noskaidro situāciju un precizē faktus. Iestādes darbinieks ir savaldīgs un ļauj klientam izteikt savu viedokli.
4. Par klienta iebuldumiem un ierosinājumiem Iestādes darbinieks informē Iestādes vadītāju.
5. Izskatot un analizējot klientu iebildumus un ierosinājumus, Iestādes darbinieks nodrošina atgriezenisko saiti ar klientu.
6. Ja klients vēlas iesniegt sūdzību, viņš to informē rakstiski, atbilstoši Iestādes noteiktajai kārtībai. Iestādes darbinieks rūpējas par sūdzības izskatīšanu un atbildes sniegšanu klientam.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register