Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,76 (19%)
Discounted price*:
3,23
Purchase
Add to Wish List
ID number:251702
Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Kā notiek bērna un pedagoga mijiedarbība?
• Skolotājs no “zināšanu avota” kļūst par kaut ko līdzīgu trenerim vai repetitoram. Skolotājam ir jābūt nevis augstākstāvošam gudrajam, bet līdzās esošiem padomdevējiem, kas darbojas līdzi grupām.
• Skolotāji audzēkņus uztver par aktīviem, nevis pasīviem mācību procesa dalībniekiem, skolotāji mācības cenšas virzīt domāšanas aktivizēšanu, nevis galvu piepildīšanu ar zināšanām.
• Tieši tas pats tiek gaidīts no skolēniem, nevis sausa faktu iemācīšanās, bet kopēju uzskatu paušana, kas balstās uz faktiem, bet var ne vienmēr sakrist ar citu viedokli.
• Skolotāja mērķis ir radīt apstākļus skolēna darbībai.
• Skolotājs cenšas atrast veidus kā mācības padarīt piemērotas katram skolēnam, diferencētas atbilstoši viņu mācīšanās īpatnībām.
• Skolotājam jādomā nevis “Ko es darīšu stundā?”, bet “Ko skolēni darīs stundā?”.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kognitīvā mācību modeļa apraksts”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/251702

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register