Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:122668
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Speciālisti apgalvo, ka “pārdošana ir personīga divpusēja saskarsme, kura virzīta uz konkrētu mērķi – peļņas gūšanu no realizācijas. Tā prasa zināšanas, iemaņas un kompetneces līmeni.” Izejot no tēzes, ka pārdošana pirmkārt ir saskarsme un pārliecināšana, māksla “pasniegt” savas darba metodes un pašam sevi, vajag plānot un rīkot pārrunas par pārdošanu.
Pārrunu procesa apguve pasaulē kļuvusi patstāvīgs novirziens. Rietumos darbojas pārrunu pētīšanas institūts, centri ar zinātniskām programmām. Tajos paralēli pētnieciskajam darbam tiek lasīti speciāli mācību kursi, notiek semināri, lietišķās spēles. Pārrunu metodiku apgūst kā juristi un biznesmeņi, tā arī sociologi, psihologi, sabiedriskie darbinieki.
Ja sapratīsiet, no kā sastāv sarunu process, ja būsiet pārrunām rūpīgi sagatavojies un ņēmis vērā visus aspektus, tad par 30 – 40 % var garantēt, ka pārrunas būs veiksmīgas.
Plānojot sarunas, var pielietot sekojošu shēmu :
sagatavošanās un iepriekšējā plānošana ;
priekšlikumu izvirzīšana un pārrunu sākums par pārdošanu ;
klienta vajadzību un problēmu noskaidrošana ;
klienta apstiprinājuma saņemšana, ka viņam patiešām ir šādas vajadzības ;
pierādījumi, ka firmas pakalpojumi un produkcija var apmierināt klienta vajadzības un atrisināt problēmas ;
viedokļa, ka pirkums izdevīgs, apliecināšana ;
analīze un kontrole.

Pārrunu sagatavošanas kontrolshēmas.
1.Mana mērķa formulējums.
2.Jautājumi, kurus nepeiciešams izskatīt.
3.Lēmumi, kuriem jābūt pieņemtiem.
Ieteikumi dienas kārtībai.
Pārrunu dalībnieki
Organizatoriskie jautājumi (jānosaka un jāsaskaņo laiks, sarunas ilgums, vieta, jāizsūta uzaicinājumi)
Tehniskie līdzekļi (plakāti, tāfeles, protokola formulārs utt.)

Rietumu firma ieinteresējusies par Jūsu priekšlikumu un gatava atsūtīt pārstāvi uz sarunām. Vēstulēs, ar faksu saskaņoti datumi, vizītes programma, uzņēmuma apmeklēšanas laiks. Jums šai vizītei ļoti labi jāsagatavojas. Pasaulē valda vispārpieņemti viesmīlības likumi, arī mums tie nav sveši, taču gadās, ka aizmirstam sīkumus. Firmas pārstāvis jāsagaida lidostā un jāpavada viņu līdz viesnīcai. Stādieties priekšā, kādā noskaņojumā Jūsu partneris ieradīsies uz sarunām, nomocījies savas bagāžas un taksometra meklējumos, izcīnījis veselu “kauju” ar viesnīcas administrātoru. Uzņemdamies šos pakalpojumus, Jūs pirmkārt, izpelnīsieties viesa tīri personisku pateicību, otrkārt, ja pirms sarunu sākuma parādīsiet sevi no pozitīvās puses.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1346934
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register