Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920852
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mainoties valsts sabiedriski politiskai un ekonomiskai situācijai, reizē ar demokrātijas procesiem Latvijā pakāpeniski mainās arī skolas pedagoģiskā procesa organizācija un vadība. Pārmaiņas, kas skars nākotni, liks mums izprast apkārtējos cilvēkus un pasauli kopumā, rast savstarpējo saskaņu un sadarbību. Šī problēma ir aktuāla gan Latvijā, gan citās pasaules valstīs. UNESCO starptautiskā 21. gadsimta izglītības komisija par galveno izglītības mērķi uzskata attīstīt prasmi sadzīvot, veidot sapratni par apkārtējiem cilvēkiem, viņu vēsturi, tradīcijām un garīgo mantojumu un sekmēt sadarbības, kritiskās domāšanas un konfliktu risināšanas prasmes.
Pakāpeniski mainās arī skolas pedagoģiskā procesa organizācija un vadība .Kopš1990. gada spēcīgāk izpaužas valsts politiskās un ekonomiskās sistēmas ietekme uz izglītību liek risināti izglītības likumdošanas, filozofijas, struktūras un citi jautājumi, kuru uzdevums –nodrošināt kvalitatīvu izglītību, kas vērsta uz radošai personības veidošanu Notiek pāreja uz izglītības humānu paradigmu, kuras centrā ir cilvēks, viņa audzināšana kā pašattīstības rezultāts Paradigmas maiņa ietekmē savstarpējās attiecības starp skolotājiem un skolēniem, starp audzēkņiem un pedagogiem savstarpēji kā arī starp skolotāju saimi un skolas vadību. Skola no vietas , kur māca un audzina, kļūst par iestādi, kur visi mācās (skolēni, skolotāji skolas vadība) kā gūt arvien labākas sekmes kopīgi veicamajā darbā -personības veidošanā. Mācīšana vairs nav tikai skolotāja vienpersonisks darbs tā noliek kopā ar skolēnu, savukārt mācīšanās ir ne tikai skolēnu, bet vienlaikus arī skolotāja uzdevums. Aktuāla kļuvusi sadarbība visos līmeņos skolotājs — skolotājs, skolotājs — vecāki, skolēni savā starpā. Visa skolas saime uzlūkojama kā liela komanda, kurā ir atsevišķas mazākas grupas kuras atrodas mijiedarbība, ar kopīgu mērķu un interešu apziņu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register